Expert

Ik zeg altijd ik woon in een dorp , dus dichtbij is fijn om nog een winkel te hebben alleen jammer dat ze m’n oude strijkijzer , wat voor de deur stond vergaten mee te nemen. En ik heb een miskoop... Ik zeg altijd ik woon in een dorp , dus dichtbij is fijn om nog een winkel te hebben alleen jammer dat ze m’n oude strijkijzer , wat voor de deur stond vergaten mee te nemen. En ik heb een miskoop gehad , m’n ijzer was veel te zwaar dus had gewoon naar de winkel moeten gaan voor advies maar pech

Mooie en diverse voorraad tv's.
Mooie en diverse voorraad tv's.
Helaas heeft jonge medewerker van Expert herhaaldelijk beloofde datum en dagdeel van bezorgen niet gestand gehouden. Daardoor gevoel gekregen dat snelle verkoop belangrijker is dan klant(vriendelijkheid).
Andere, ervaren en oudere medewerker steevast klantvriendelijk aan telefoon.
Medewerker voor service aan huis ook klantvriendelijk en behulpzaam.

Natuurlijk kan je ook alles online kopen, maar we gaan altijd naar Expert. Daar helpen en adviseren ze je en nemen ze even de tijd om echt mee te denken.

Hogerwerf

Ben erg prettig geholpen, advies was goed, en de afspraken werden netjes nagekomen. Dat wil je toch!

Expert Berkel en Rodenrijs

Expert Berkel en Rodenrijs. Top. Vanmorgen is onze Miele wasmachine en droger geplaatst. Perfecte service en monteurs👍