Expert

Ouderwets naar de winkel gaan en advies krijgen, blijkt voor ons toch wel veel beter te werken dan die eindeloze stroom aan reviews en tegenstrijdige berichten op internet

In andere expert winkel Krimpen a/d IJssel niet meer aanwezig en de manager heeft gebeld naar collega in Zutphen die de bestelling via DHL/Post.be heel snel hebben bezorgd in België. Goede service... In andere expert winkel Krimpen a/d IJssel niet meer aanwezig en de manager heeft gebeld naar collega in Zutphen die de bestelling via DHL/Post.be heel snel hebben bezorgd in België. Goede service tussen de filialen en klant.

Geel

Wij zijn heel plezierig geholpen in raad en daad , ook over een klacht van eeneerder gekocht product.

Wij schrokken van de installatie kosten, wij wisten wat de prijs was maar dan 5 kwartier met 2 personen ….

Ik had een elektrisch apparaat gekocht maar er zou geen stekker aan zitten volgens de verkoper. Dus een 5 polige stekker gekocht voor 12.50. Ik dacht nog ooit een elek. apparaat gekocht zonder... Ik had een elektrisch apparaat gekocht maar er zou geen stekker aan zitten volgens de verkoper. Dus een 5 polige stekker gekocht voor 12.50. Ik dacht nog ooit een elek. apparaat gekocht zonder stekker? Nou ik niet. Natuurlijk zat er een stekker aan. Wat is dat voor rare verkoper?

Nijland

We krijgen deze enquete terwijl het product nog niet is bezorgd.