Expert

Onze bestelling is goed en zorgvuldig verzorgd .Toen ons produkt bij Expert aangekomen was werden wij gebeld dat we het konden af halen. Dit geef ik ook door aan kennissen .

B. dd Zwart

De AEG AP71UB14DB Steelstofzuiger is onze eerste steelstofzuiger en we zijn er erg tevreden over.
Geen gedoe meer met een snoer of zwaar tillen.
Deze Steelstofzuiger is er licht en...
Geen gedoe meer met een snoer of zwaar tillen.
Deze Steelstofzuiger is er licht en makkelijk in gebruik. De accu gaat best lang nee, maar op de hoogste stand gaat het uiteraard wat korter, maar nog steeds lang genoeg. Het stofreservoir is wel wat klein, maar wij hebben dan ook huisdieren en een dik harig kleed.
Het zuigen van plavuizen met overgang naar het kleed gaat probleemloos, erg fijn.
Ook op pvc gaat het soepel en laat geen strepen na.
De vele hulpstukken zijn erg prettig voor de kleine precieze schoonmaak klusjes. Door het lichte gewicht kan je prima in de hoogte schoonmaken (gordijnrails, randjes, hoekjes etc)
Het geluid is ookminder scherp dan van een standaard stofzuiger. De Steelstofzuiger hangt netjes in een kast en is eenvoudig in gebruik.
Jammer dat hij niet op zichzelf kan blijven staan.

Goeree

Expert is voor mij de winkel waar ik
voor al mijn volgende aankopen
naar toe ga!

Schaap

Fijne plaatselijke winkel met persoonlijk contact.