Expert

De Groot

Alleen maar goede ervaringen bij de Expert in Zeewolde . Deskundig , vriendelijk, uitstekende zorg .
Voor mij nooit een aankoop bij een keten of ander soort winkel wanneer de Expert het verkoopt.

Buijsingh

Super service echt netjes op tijd bezorgd zelfs nog eerder als opgegeven tijd kan niet anders zeggen voor mij expert

Tijssen

Met veel plezier inkopen doen in deze zaak, je wordt niet meteen lastiggevallen en kunt rustig rondkijken. Deskundig personeel dat graag mee denkt.

Van Hilten

Er staan nog wat producten die wij besteld hebben maar die wij pas over een paar maanden nodig hebben. Wij hebben die nu al besteld omdat wij niet wisten of er misschien een wat langere levertijd... Er staan nog wat producten die wij besteld hebben maar die wij pas over een paar maanden nodig hebben. Wij hebben die nu al besteld omdat wij niet wisten of er misschien een wat langere levertijd was. Wij moeten het wel op een bepaalde datum hebben omdat dan de Woningbouw het installeert. Daar wij dan volledig van het gas afgaan. Wij zijn heel fijn geholpen bij het uitzoeken van onze keuze.