Expert

Kremer

Klantvriendelijk, goede service, prima voorlichting, goede prijs/kwaliteit verhouding.

Feiertag

Wanneer ik iets nodig heb op gebied van witgoed, elektronica, audio etc. ga ik altijd naar Expert Hoogezand. Ze zijn daar heel klantvriendelijk, informeren je goed, denken mee, oplossingsgericht en... Wanneer ik iets nodig heb op gebied van witgoed, elektronica, audio etc. ga ik altijd naar Expert Hoogezand. Ze zijn daar heel klantvriendelijk, informeren je goed, denken mee, oplossingsgericht en een hele goede service!

Wij zijn keurig geholpen in de winkel met het uitzoeken van een nieuwe inbouw vaatwasser. Bij levering kwam er een keurige bezorger. Vriendelijk, wist waar hij mee bezig was en gaf duidelijk uitleg.... Wij zijn keurig geholpen in de winkel met het uitzoeken van een nieuwe inbouw vaatwasser. Bij levering kwam er een keurige bezorger. Vriendelijk, wist waar hij mee bezig was en gaf duidelijk uitleg. Ook toen er een dag later een klein mankementje was werd dit direct na het melden verholpen. Een tevreden klant dus bij Expert Hoogezand

Op de expert-site vooraf een selectie gemaakt en e.e.a. in de winkel getoetst, dus snel klaar.... :-))

Feiertag

Goede vakmensen. Goede service. Prettige benadering. Meedenkend.

Hofman

De fysieke afstand tussen Expert en klant ten opzichte van grotere bedrijven heeft bij mij al jaren de doorslag gegeven en hoop dat dat altijd zo blijft.

Kor

Tot dusver heb ik alles bij mij thuis aan apparaten waar een stekker aan zit gekocht bij expert Hoogezand en dat zal ik in de toekomst ook blijven doen, natuurlijk speur ik het internet door zoals... Tot dusver heb ik alles bij mij thuis aan apparaten waar een stekker aan zit gekocht bij expert Hoogezand en dat zal ik in de toekomst ook blijven doen, natuurlijk speur ik het internet door zoals zovelen en zullen bepaalde producten iets goedkoper zijn, maar voor 50,= meer koop ik liever bij expert, als je een probleem hebt wordt het direct opgelost! Als je vragen hebt wordt je direct te woord gestaan en niet 10x doorverbonden, als je belt krijg je geen keuze menu, als er niet opgenomen wordt is het druk in de winkel en zijn alle specialisten bezit, dan wordt je z.s.m. terug gebeld. zoals je leest ben ik een enorme fan van expert Hoogezand. mijn advies is ga er heen en bepaal zelf of ik te enthousiast ben of klopt het werkelijk wat ik geschreven heb. De beste ervaring is je eigen ervaring.