Tonko Boekhoud

Mijn ervaring met David Boers van Executive Professionals is zeer positief. We hebben steeds een zeer prettig contact, en de eerste vacature waarvoor hij mij in gedachten had is ook meteen mijn... Mijn ervaring met David Boers van Executive Professionals is zeer positief. We hebben steeds een zeer prettig contact, en de eerste vacature waarvoor hij mij in gedachten had is ook meteen mijn nieuwe baan geworden.

Hi Tonko,
Bedankt voor je positieve review! Wat super om te lezen dat het met één vacature al raak was.

Eddy Hamoen

Zeer betrokken, goed in de communicatie. Super om mee samen te werken

Hi Eddy,
Bedankt voor je leuke review. Fijn om te lezen dat je de samenwerking zo prettig vond.

Wesley Notten

David was de persoon die mij op een zeer fijne manier benaderde en mij niet als de zoveelste liet voelen. De persoonlijke touch en kennis van het domein waar hij mij als match zag waren voor mij de... David was de persoon die mij op een zeer fijne manier benaderde en mij niet als de zoveelste liet voelen. De persoonlijke touch en kennis van het domein waar hij mij als match zag waren voor mij de punten waardoor ik het process van wisselen van baan als zeer prettig heb ervaren. Mocht je op zoek zijn naar een nieuwe uitdaging, dan raad ik David ten zeerste aan!

Hi Wesley,
Bedankt voor je fijne review. Leuk om te lezen dat de persoonlijke benadering en aanpak je goed is bevallen. Succes met je nieuwe stap.
- Team Executive Professionals

Na David te hebben benaderd voor een openstaande vacature bij Executive Professionals super goed geholpen bij mijn verdere zoektocht. Hij is een van de weinige tech recruiters die tech genoeg... Na David te hebben benaderd voor een openstaande vacature bij Executive Professionals super goed geholpen bij mijn verdere zoektocht. Hij is een van de weinige tech recruiters die tech genoeg begrijpt om een inschatting te maken van welke functies wel of niet zouden matchen met welke persoon. Altijd super fijne communicatie en oprecht betrokken bij de kandidaten die hij helpt.

Reactie Executive Professionals:

Bedankt voor je fijne review! Leuk om te lezen dat je het proces als prettig hebt ervaren.
Bedankt namens het hele team en natuurlijk vanuit David in het bijzonder!

Jonas Weidner

Hele fijne communicatie gehad met David. Hij heeft mij op een persoonlijke manier benaderd, waardoor ik gelijk een goed gevoel heb gekregen. Bovendien had hij een uitstekende uitdaging voor mij... Hele fijne communicatie gehad met David. Hij heeft mij op een persoonlijke manier benaderd, waardoor ik gelijk een goed gevoel heb gekregen. Bovendien had hij een uitstekende uitdaging voor mij gevonden en mij goed geadviseerd en voorbereid op de sollicitatieprocedure. David is echt geïnteresseerd in je en zoekt altijd de beste oplossing voor beide partijen.

Hi Jonas,
Bedankt voor je positieve review. Leuk om te lezen dat je de samenwerking met David prettig vond.
- Team Executive Professionals

Ik ben altijd eerlijk en transparant geholpen en geadviseerd, ook als dit voor Executive Professionals niet gunstig uit zou pakken. Ook als sparringspartner kon ik bij hen terecht.

Reactie Executive Professionals:

Bedankt voor je review en fijn om te lezen dat je de samenwerking als prettig en eerlijk hebt ervaren.
- Team Executive Professionals

Heel fijn contact gehad. Ze denken met je mee en zijn er op gebrand dat er een optimale uitkomst voor zowel opdrachtgever alswel de recruitee onstaat, door elkaars wensen scherp te stellen.... Heel fijn contact gehad. Ze denken met je mee en zijn er op gebrand dat er een optimale uitkomst voor zowel opdrachtgever alswel de recruitee onstaat, door elkaars wensen scherp te stellen. Daarnaast verloopt de communicatie heel soepel en er onstaat al snel een directe, effectieve omgang. Ten slotte, ze zijn (vak)inhoudelijk op de hoogte en ze kunnen meepraten over organisaties, processen en techniek.

Reactie Executive Professionals:

Wat fijn om te lezen dat je het contact met David al prettig hebt ervaren.
Bedankt voor de review!

Daniël V

Door zijn persoonlijke benadering en concrete voorstellen sprong David er als recruiter voor mij meteen bovenuit. Na een kennismakingsgesprek had hij meteen meteen meerdere goede opties in gedachten... Door zijn persoonlijke benadering en concrete voorstellen sprong David er als recruiter voor mij meteen bovenuit. Na een kennismakingsgesprek had hij meteen meteen meerdere goede opties in gedachten die goed bij mij en mijn profiel pasten. Daarbij kreeg ik ook genoeg terugkoppeling en begeleiding van David. Binnen no-time was de bal aan het rollen en ben ik aan het werk gegaan bij een ontzettend leuke plek. Ik ben David ontzettend dankbaar.

Lex Uijthof

Menig recruiter zou heel veel kunnen leren van de manier waarop David te werk gaat. Zijn echt persoonlijke benadering en zijn oprechte interesse in de mens heeft er bij mij voor gezorgd dat ik een... Menig recruiter zou heel veel kunnen leren van de manier waarop David te werk gaat. Zijn echt persoonlijke benadering en zijn oprechte interesse in de mens heeft er bij mij voor gezorgd dat ik een hele fijne baan heb, bij een perfect matchende werkgevers.
Ik kan hem niet vaak genoeg voor bedanken.

Hoi Lex,
Bedankt voor deze mooie review! Ik word erg blij als ik dit lees.

Andres

David heeft mij geholpen en had het beste met mij voor en heeft het meeste eruit weten te halen bij het bedrijf waar ik uiteindelijk ga werken. Hij was altijd bereikbaar, open en eerlijk!

Hoi Andres,
bedankt voor je mooie review. Jij ook enorm bedankt en ik kijk terug op een fijne samenwerking.