Wat vond u van de begeleiding tijdens het evenement?
Hoe tevreden bent u over het evenement welke u bij ons heeft gehouden?
Hoe heeft u onze medewerkers ervaren?
Wat vond u van het offerte traject?

ICBS De Vredeburg

We hebben ons jaarlijks teamuitje bij Fokker gevierd. Het was weer geslaagd! Het buffet was erg lekker, de sfeer is goed.

Rosendal

Na onze jarenlange ervaring met Event Center Fokker hadden wij niet anders verwacht dan dat het een uitstekende BBQ zou worden op ons 45-jarig huwelijksjubileum. Onze verwachtingen zijn volledig... Na onze jarenlange ervaring met Event Center Fokker hadden wij niet anders verwacht dan dat het een uitstekende BBQ zou worden op ons 45-jarig huwelijksjubileum. Onze verwachtingen zijn volledig uitgekomen. Ook de gasten waren enthousiast en vonden het gezellig, lekker eten en goed geregeld. Ook in deze tijd met beperkingen is het bij Event Center Fokker mogelijk een feestje te houden.

Sven en Ingrid Mom

Een fantastische bruiloft gevierd op een fijne lokatie met een uitstekende service, vriendelijk personeel, lekker eten. Ga zo door.....!

Voor ons was alles prima in orde.

Ed en Karin Smit

Onze complete bruiloft verzorgd. Door alle Corona ellende ook op het laatste moment nog alles om kunnen gooien…. Alles was mogelijk en niets te veel gevraagd

Niet te verzinnen voor ons

Bianca Stikvoort en Martijn de Zeeuw

Super ervaring gehad. Van begin tot eind alles goed begeleid. Vriendelijk personeel. Onzichtbaar aanwezig op het feest.

Ga zo door

Ineke de Witte

Een zeer geslaagde surprise sweet sixteen !! Vooral de BBQ was boven verwachting goed !

Zijn er eigenlijk niet.

van der zanden

Wij hebben bij jullie van een gezellig barbecue met quiz mogen genieten

nvt

Pascalle (& Pim)

Door Corona moesten wij van trouwlocatie wisselen. Door te zoeken naar een ruime locatie waar 100 mensen in konden kwamen we terecht bij Fokker. En we hadden niet beter kunnen kiezen. Niet alleen... Door Corona moesten wij van trouwlocatie wisselen. Door te zoeken naar een ruime locatie waar 100 mensen in konden kwamen we terecht bij Fokker. En we hadden niet beter kunnen kiezen. Niet alleen was Mariska onwijs goed bereikbaar, ze was flexibel en dacht mee. Wat heel fijn is speciaal in deze tijd. We hebben een onwijs mooie dag gehad met op die dag ook heel aardig personeel en echt super lekker avond eten! Fokker (en speciaal Mariska) bedankt voor een coronaproof bruiloft die toch warm en gezellig was!

ICBS De Vredeburg

Een bedrijfsfeest in deze lastige corona tijd is mogelijk!
We hebben een heerlijke BBQ en "Let's quiz together" gespeeld.
Voorafgaand, wordt er goed naar je wensen geluisterd. Ze staan...
Een bedrijfsfeest in deze lastige corona tijd is mogelijk!
We hebben een heerlijke BBQ en "Let's quiz together" gespeeld.
Voorafgaand, wordt er goed naar je wensen geluisterd. Ze staan daar ook open voor er iets mee te doen. Communicatie verloopt goed. De avond zelf is super verlopen. Er is goed nagedacht over hoe je in deze tijd een feest kan geven. Eten, goede kwaliteit.
Quiz door een eventbureau was geweldig. Zij zijn enthousiast en brengen de sfeer er goed in. Bediening: goed en snel. We zijn zeer tevreden. ICBS De Vredeburg, Hoofddorp

Geen.

Fam. Van den Heuvel

Wij, fam. Van den Heuvel, vierden ons 50-jarig huwelijksfeest met een aangeklede borrel!
Het was zeer geslaagd! Mooie en gezellige lokatie en uitstekend personeel!

Zijn er niet!