Peter Schimmel

Goed product voor redelijke prijs

Trappeniers

Prima servies alles op tijd geleverd bij mij thuis

john

Goed en snel geleverd

Heeroma Zorgwinkel

Snelle levering!

van vliet

Snel werden de spullen opgestuurd alleen toen duurde het nog even voor het geleverd werd omdat er gekozen werd voor verzenden met dpd, en die zijn zo langzaam en hebben altijd smoesjes om niet te... Snel werden de spullen opgestuurd alleen toen duurde het nog even voor het geleverd werd omdat er gekozen werd voor verzenden met dpd, en die zijn zo langzaam en hebben altijd smoesjes om niet te komen bij ons helaas. mijn tip zou dan ook zijn ga verzenden met post.nl en het is helemaal perfect want op jullie service is helemaal niks aan te merken alleen de keuze voor het verzendbedrijf is niet optimaal. stickers waren ook supergoed verpakt, we hebben ze weleens bij een ander helemaal gekreukeld binnen gekregen, nou dat was bij jullie helemaal niet aan de orde, top

Veldhuizen

Goede ervaring met ESVSHOP.nl. Snelle levering, goede kwaliteit.

Goede ervaring met ESVSHOP.nl. Snelle levering, goede kwaliteit.

Let wel op bij het bestellen van stickers: als je filters op een formaat (in mijn geval 150 mm) en ze vervolgens in je winkelwagen plaatst, wordt er automatisch een andere maat toegevoegd (in mijn geval 100 mm). Dit moet je handmatig aanpassen, anders krijg je de verkeerde maat geleverd.

RV Pampus

Goede en snelle levering

Greenworld Service

Vriendelijk en snel geholpen. goede service

Cordaan

Bestellen gaat makkelijk, ook zonder account. Snel geleverd. Kwaliteit en prijs prima.

Tarkett BV

Snel en correct geleverd