EPDM XL

Aad Langerak

Heldere website waardoor makkelijk te bestellen

Beschrijf uw ervaring in een regel

Goede kwaliteit en zeer snel geleverd

Brem

Alles lekker vlot geregeld

Kundige hulp.

GvR

Ik had mijn bestelling eigenlijk eerder nodig dan de datum door EPDM XL aangegeven. Even gebeld. kreeg heel vriendelijke meneer aan de telefoon en werd dezelfde dag nog op de post gedaan waardoor ik... Ik had mijn bestelling eigenlijk eerder nodig dan de datum door EPDM XL aangegeven. Even gebeld. kreeg heel vriendelijke meneer aan de telefoon en werd dezelfde dag nog op de post gedaan waardoor ik het artikel al voor het weekend had ipv erna! Goed geregeld!

Super!

Christiaan van Daalen

Heldere website met goede info. Alles snel geregeld en 2 dagen later in huis! Prima.

Chris Uit den Bogaard

Eerder zaken met jullie gedaan. Snelle leveringen, materialen van uitstekende kwaliteit. Klantvriendelijk en kennis van zaken.

Beschrijf uw ervaring in een regel

Snelle afhandeling en zeer duidelijke website!

M. Thérèse de Maillie

Betrouwbaar

Beschrijf uw ervaring in een regel

Materiaal ziet er prima uit. Prima ingepakt

J kloet

Snelle service

Geweldig produkt

Elmer Sigterman

Informatie op site uitstekend, inrichting van website en tevens het op de hoogte houden van de status van je bestelling via mail of telefonisch contact is uitermate klantvriendelijk

Beschrijf uw ervaring in een regel

Uitstekende informatie voorziening, duidelijk & overzichtelijk! Op basis van gegeven advies snel kunnen bestellen. Alles zit in het pakket wat het voor een particulier eenvoudig maakt en... Uitstekende informatie voorziening, duidelijk & overzichtelijk! Op basis van gegeven advies snel kunnen bestellen. Alles zit in het pakket wat het voor een particulier eenvoudig maakt en gegarandeerd succes!

J. Dreijer

Via website duidelijk en snel kunnen bestellen

Beschrijf uw ervaring in een regel

Snelle levering, alle materialen aanwezig en goede kwaliteit.

Young bouw

Met alles tevreden