Vereniging Heemkunde Hattem

Prima, alles volgens afspraak en snel

gewoon helder; heb geen vergelijking met andere bedrijven. bestel altijd bij de Enveloppeshop

Stegeman

Ik heb witte enveloppen besteld en had niet gezien dat ze doorzichtig waren. Er stond wel ‘transparant’ bij, maar het ging over ‘gom’. Ik dacht dat het plaksel doorzichtig was. Misschien dom, toch... Ik heb witte enveloppen besteld en had niet gezien dat ze doorzichtig waren. Er stond wel ‘transparant’ bij, maar het ging over ‘gom’. Ik dacht dat het plaksel doorzichtig was. Misschien dom, toch onduidelijke informatie.

Snelle levering.

Reactie EnvelopShop.nl:

U kunt de enveloppen retourneren.
Nadat wij ze hebben ontvangen, wordt het volledige bedrag van de bestelling naar uw rekening overgemaakt.

SV

Goede kwaliteit

Veel keuze, goede kwaliteit, niet te duur

Wessel

Goed product, snelle levering

Levering en prijs

Galerie Foto-Objectief

Goede ervaring, snelle en zorgvuldige levering.

Goede verpakking

service bedrijf Jan Castelein

Heel goed

duidelijke website

Historische Vereniging Raalte en Omstreken

Vlot geleverd, redelijke prijs.

snel geleverd

Heiligers

Goed product, klantvriendelijke bestelling en vlot afgewerkt/geleverd

on-line klantvriendelijk en snelle levering

Mulder

Ik heb slechte ervaring met de EnvelopShop.nl. Hele verkeerde kleur geleverd en dan moet je ook nog retourkosten betalen.

Wel snelle levering

Reactie EnvelopShop.nl:

We vinden het erg jammer dat de kleur niet aan de wensen voldoet. Bij iedere gekleurde envelop staat op de website vermeld dat de kleur van de foto kan afwijken van de werkelijkheid en er gratis een... We vinden het erg jammer dat de kleur niet aan de wensen voldoet. Bij iedere gekleurde envelop staat op de website vermeld dat de kleur van de foto kan afwijken van de werkelijkheid en er gratis een voorbeeld met een kleurenwaaier kan worden aangevraagd.
Deze klant heeft zonder voorbeeld aan te vragen besteld, waardoor wij haar verzoek om de retourkosten te betalen hebben afgewezen.

Selena

Snelle verzending + goede en fijne communicatie!

Communicatie