Resultaat
Medewerkers
Prijs/kwaliteit verhouding
Responstijd

Maussen Family Confidants.

Heldere communicatie. Geoliede machine. Buitengewoon tevreden met het resultaat. Wat er nog verbeterd aan kan worden ligt echt aan onze input.

Fletts

Prima communicatie, snelle levering, goede prijs/kwaliteitverhouding

Goedman & Tevreden

Zeer correct, afspraak is afspraak

Dakkapel Warenhuis

Het is allemaal super geregeld Dakkapel Warenhuis beveelt dit zekere aan,

Stichting Onder Een Dak

Voor het eerst een animatie laten maken. We kregen kundig advies en onze wensen werden goed doorgevoerd. Als opdrachtgever werd ik goed meegenomen in het proces. Wij zijn blij met het resultaat!

Franciscus Gasthuis en Vlietland (ziekenhuis)

Wij hebben als ziekenhuis een tweetal animaties laten maken voor patiënten die met hun arts een videoconsult gaan uitvoeren. Gerald was erg benaderbaar en kwam, naast onze input, ook zelf met ideeën... Wij hebben als ziekenhuis een tweetal animaties laten maken voor patiënten die met hun arts een videoconsult gaan uitvoeren. Gerald was erg benaderbaar en kwam, naast onze input, ook zelf met ideeën waardoor onze animatie flink verbeterd is. Hij hield ons ook goed op de hoogte van de voortgang. Normaal gesproken is de doorlooptijd ongeveer 3 weken, deze korte doorlooptijd is heel fijn. Tijdens de Corona crisis heeft Ennimate de animatie zelf binnen een aantal dagen voor ons gemaakt. We krijgen veel positieve reacties op de animaties! Ik raad Ennimate van harte aan.

Inno-Trench

We hebben een korte animatie laten maken om onze technologie uit te leggen. Dat liep vlot en voortvarend, een uiteindelijke persoonlijke ontmoeting heeft er wel meer vaart achter gezet!

HYSCON

Snel geleverd, kwaliteit dik in orde

Osiris Advies BV

Een zeer plezierige ervaring, zeer deskundig en adequaat met een gedegen uitleg van het proces. Top service en vooral snel en flexibel.