Eneco

Virginia Hicks

Ik zit jaren bij enecco het ging geweldig tot eind van mijn contract daarna werd mijn variabel en betaal ik mij ter pletten ik wil dit opgelost hebben maar niemand helpt bij hun iedereen ziet... Ik zit jaren bij enecco het ging geweldig tot eind van mijn contract daarna werd mijn variabel en betaal ik mij ter pletten ik wil dit opgelost hebben maar niemand helpt bij hun iedereen ziet fouten maar niemand kan het oplossen ik betaal paar jaar 1700 euro bij dat is vreselijk en voel mij opgelicht

Sipke de Wal

Klantenservice is telefonisch zeer slecht bereikbaar en op mijn mails naar de klantenservice wordt niet gereageerd.

Van Schie

Eneco is al mijn 20 jaar mijn leverancier voor gas en electriciteit. Bij verhuizing naar nieuwe woning (6 kilometer van mijn huidige woning) die stadsverwarming heeft (en dus geen vrije keuze)... Eneco is al mijn 20 jaar mijn leverancier voor gas en electriciteit. Bij verhuizing naar nieuwe woning (6 kilometer van mijn huidige woning) die stadsverwarming heeft (en dus geen vrije keuze) blijkt dat ik geen tijdelijke 2e aansluiting kan krijgen als gevolg van verbouwing. Doordat de planning onbekend is (en misschien langer dan 3 maanden) MOET ik een tweede contract afsluiten! Kan dat nou ECHT niet anders..? Bovendien: ik had geen keuze. er is maar 1 leverancier voor stadsverwarming. Wil Eneco dan dat ik mijn nieuwe huis zonder stroom en zonder warm water op ga knappen?

Herbert

Veel tijd kwijt met onvoldoende feedback en medewerking,veel te veel mail,telefoonverkeer en jullie aan het werk houden en mij van het werk zonder adequate oplossing

Theun de Vries

Minstens 8 medewerkers aan de lijn gehad......

j visser

Slecht opgedrongen

Eveline

Wij hebben in ons huis een slimme meter hangen maar die kan Eneco niet uitlezen. Dit zorgt ervoor dat iedere jaarnota een verassing is. Handmatig de meterstanden iedere maand doorgeven kan ook niet.... Wij hebben in ons huis een slimme meter hangen maar die kan Eneco niet uitlezen. Dit zorgt ervoor dat iedere jaarnota een verassing is. Handmatig de meterstanden iedere maand doorgeven kan ook niet. Jammer wel.

Harry van Booma

Mensen met weinig kennis behalve eigen belang!

Laurens Stokhof

Geen reactie binnen de aangegeven tijd + schade door Eneco veroorzaakt nog niet vergoed gekregen.