Kwam Ekris zijn afspraken omtrent levering na?
Kon u gemakkelijk een bestelling plaatsen?
Kon u de informatie in de webshop eenvoudig vinden?
Hoe zou u de klantenservice van Ekris BMW beoordelen?
Hoe bent u op de hoogte gehouden over het verloop van uw order?

heer van Gils

Goed, overzichtelijk

Geen gewoon goed

heer Vis

Gewoon zo door gaan

heer Uiterwijk

Slecht

Duidelijk in de webshop locatie van voorraad aangeven. Bestelling ook daadwerkelijk afhandelen. Niet pas nadat ik informeer wat er aan de hand is na een week!!!

heer Timmermans

Afspraken omtrent leveren

Esther

Gemiddeld, een deel van de producten bleek achteraf niet op voorraad.

Aanbeveling doe ik niet zo snel, en is ook merk-gebonden.

heer Oortwijn

Zeer positief

Niet leverbare items ook als zodanig aangeven in de webshop

heer van Poelje

Prettig en veel keus

voor mij geen

heer van Os

Goed, duidelijke tekeningen en originele onderdelen

Mevrouw Van Essen

Slecht en teleurstellend, niet naar verwachting voor een bedrijf als Ekris. Laag service niveau.

Levering niet zo snel als beloofd op de website. Mijn pakketje uit China was er nog sneller. Zelf uiteindelijk moeten bellen waar mijn pakket bleef. Ineens was het wel binnen een uur verstuurd.... Levering niet zo snel als beloofd op de website. Mijn pakketje uit China was er nog sneller. Zelf uiteindelijk moeten bellen waar mijn pakket bleef. Ineens was het wel binnen een uur verstuurd. Schept de indruk dat er gewoon nog niks mee was gedaan.
Onderdeel van het pakket was beschadigd. Na 3 keer bellen eindelijk iemand aan de telefoon gekregen. Het zou de schuld zijn van DHL (lijkt mij sterk) en moest nog even de frustratie vanuit Ekris naar DHL aanhoren. Heb ik als klant geen behoefte aan. Vervolgens kon mij voorgestelde optie niet en zou ik het dan retour moeten sturen. Zodra het pakket bij Ekris aangekomen zou zijn, zou ik direct een nieuwe opgestuurd krijgen. Mijn pakket is al bezorgd, inmiddels 5 dagen verder. Nog niks gehoord van Ekris en nog geen onderdeel. Wederom zeer teleurstellend.

Reactie Ekris BMW en MINI shop:

Beste mevrouw van Essen,
Beste mevrouw van Essen,
allereerst begrijpen wij uw teleurstelling over het feit dat de levering lang geduurd heeft. Wij begrijpen dat u geen boodschap heeft aan wie er verantwoordelijk is voor de vertraging. Wegens drukte in combinatie met vakantie zijn sommige leveringen inderdaad veel later dan u van ons gewend bent verwerkt: onze excuses hiervoor. Als Ekris zijnde hechten wij veel belang aan klanttevredenheid, wij hopen aan u dan ook te kunnen bewijzen dat het hier om een uitzonderlijke situatie ging.
Met vriendelijke groet, David van Team Ekris

heer Jonkman