Leon Bonkestoter

Perfecte service sochtends besteld en smiddags kon ik het al afhalen.
En met goed advies.
En mooie producten om mee te werken!

Zeker een aanrader!

Rik van Schaaik

Egaliseren lijkt makkelijker dan het is! Zeker voor de eerste keer is het fijn als er iemand even met je mee denkt en je van tips kan voorzien. Zowel in persoon als aan de telefoon ben ik ontzettend... Egaliseren lijkt makkelijker dan het is! Zeker voor de eerste keer is het fijn als er iemand even met je mee denkt en je van tips kan voorzien. Zowel in persoon als aan de telefoon ben ik ontzettend goed en vriendelijk geholpen. De sms15 en sms30 die we hebben gebruikt waren topproducten en voor een goede prijs in vergelijking tot de bouwmarkt. 5 sterren voor Egaline Online!

Jan Tomczak

Zeer goed bedrijf, snelle reactie bij vragen en levering op tijd, ik beveel het bedrijf ten zeerste aan

John Wijnen

Betrouwbare en snelle levering. Goede communicatie. Ik kreeg goede adviezen en werd goed op de hoogte gehouden van levertijd. Eventuele volgende bestelling zal weer bij Egaline.online zijn.

R.

Goede online dienst tegen voordelige prijzen bij aankoop van grotere hoeveelheden. Levering kan echter beter; was een dag te voeg op het fietspad gedropt terwijl er plaats op de werf was.

peter Rombouts

Top service en levering

Schildersbedrijf AF!

Wat een TOP service!! Ik was net iets te laat met bestellen maar na 1 belletje geregeld dat een pallet egaline er de volgende dag al was. En zelfs in de ochtend! Niet alleen een waanzinnig goede... Wat een TOP service!! Ik was net iets te laat met bestellen maar na 1 belletje geregeld dat een pallet egaline er de volgende dag al was. En zelfs in de ochtend! Niet alleen een waanzinnig goede prijs maar ook topservice. Super bedankt!

Rudo Van Xanten

Scherp geprijsd,snelle levering. Was transportschade door transporteur aan de zakken en werd meteen s'avond nog door hem zelf nog nieuwe gebracht met een extra zak (effe heen en weer 270km). Super... Scherp geprijsd,snelle levering. Was transportschade door transporteur aan de zakken en werd meteen s'avond nog door hem zelf nog nieuwe gebracht met een extra zak (effe heen en weer 270km). Super service, waar vind je dat nog! Toppie dus.

Hans van der Vlist

Makkelijk besteld en snel geleverd tegen een concurerende prijs.