Blijmaker

Netjes en mooi geleverd. Ontvangers waren echt blij verrast!

Independent World Services BV

Prima website, leuke producten

Particulier

Fantastisch

van Lunzen

Eerste keer en is goed bevallen

Ro

Niet zo zeer t bedrijf als wel de afhandeling vd bezorging. Wordt gewoon zonder overleg ergens anders in de straat bezorgd hoewel bewoners thuis zijn. Mooicadeau zou dit toch moeten reviewen maar... Niet zo zeer t bedrijf als wel de afhandeling vd bezorging. Wordt gewoon zonder overleg ergens anders in de straat bezorgd hoewel bewoners thuis zijn. Mooicadeau zou dit toch moeten reviewen maar wordt geen actie ondernomen.

Reactie Een Mooi Cadeau:

Beste,
Wat jammer om te horen, dat de bezorger het niet juist heeft afgeleverd.
Beste,
Wat jammer om te horen, dat de bezorger het niet juist heeft afgeleverd.
Als de ontvanger niet thuis is wordt er geprobeerd om het pakket bij de buren af te leveren. Hier heb ik geen invloed op en dit wordt ook zeker niet met mij gecommuniceerd.
In uw geval had het pakket gewoon afgeleverd moeten worden. Mijn excuses hiervoor.
Een Mooi Cadeau

Paam

Geweldig! Er werd snel gereageerd (binnen een uur) op mijn e-mail en een bestaand cadeaupakket op de website werd zonder moeite aangepast aan mijn wensen en verstuurd binnen 1 dag. Kan het bedrijf... Geweldig! Er werd snel gereageerd (binnen een uur) op mijn e-mail en een bestaand cadeaupakket op de website werd zonder moeite aangepast aan mijn wensen en verstuurd binnen 1 dag. Kan het bedrijf zeker aanbevelen!

Cindy

Mooie pakketen ,snelle levering
Ziet er uit zo als het op de site staat
Ga hier zeker nog een keer bestellen

Barbara Punt

Leuke pakketten, ruime keuze en goede prijs/kwaliteit verhouding!

B

Goede service en levering op tijd!