Eddy's

Tamara Woertman

Snelle service! duidelijke site & leuke mails

Lotte

Geweldige winkel! We worden altijd hartelijk onthaald bij binnenkomst! Voor mijn dochter echt een feestje om naar toe te gaan (ook altijd erg blij met de tas van Eddy’s die je mee krijgt ). Leuke,... Geweldige winkel! We worden altijd hartelijk onthaald bij binnenkomst! Voor mijn dochter echt een feestje om naar toe te gaan (ook altijd erg blij met de tas van Eddy’s die je mee krijgt ). Leuke, behulpzame medewerkers met goed advies !

Zahide

Ik bestel mijn pakken altijd van Eddy's🤗 goed kwaliteit en altijd behulpzaam met problemen van de klantenservice! Echt top en echt om aan te raden!

jennifer

Super bedrijf! hele leuke winkels, vriendelijk personeel en aantrekkelijke aanbieding. kom zelf uit den bosch maar ga graag naar eindhoven om even bij eddy’s te shoppen.
en vergeet vooral niet...
en vergeet vooral niet om daarna nog lekker naar eddy’s eetcafé te gaan !

Sem

Super leuke items die je kan bestellen en ook nog snel geleverd! In 1 woord: top!

Astrid

In 1 woord; top

Sharon Van Soest

Hele leuke kleding wie ieder wat wils en super snelle levering

Annet Wolf

Snelle levering! Voldoet aan verwachting.