Heel goed .snelle service

Beschrijf hier uw ervaring

Vervelend is dat de feedback op zondag wordt ontvangen. De zondag heb ik altijd als een rustdag gezien en in mijn werkzamen leven is dit altijd zogeweest.
Dit is niet op geloof geent, maar de...
Dit is niet op geloof geent, maar de week heeft 6 werkdagen en de zevende dag is een dag voor jezelf. Deze opmerking behoefd geen kritiek te zijn maar voor mij
Is dit een levensovertuiging. Veel succes met uw bedrijf mvg.G.A.Barten

Gert

Netjes en snel

Beschrijf hier uw ervaring

Kon niet volgen met track en trace

Snelle levering prima geregeld in een woord top van begin tot eind

geen verbeter punten te bedenken

anne

Prima service

Beschrijf hier uw ervaring

Contact gehad met Claudia. Zeer klantvriendelijk. Ik kreeg de indruk dat ze nog weinig ervaring hadden met het door mij bestelde produkt, maar deden erg hun best om vragen uit te zoeken.

De informatie op de website was erg algemeen. Ik miste de specifieke verschillen tussen de produkten. Ook gaf de info niet duidelijk aan wat ik kon verwachten waardoor het bestelde produkt tegenviel.

taurus

Is wel ok!

bestel hier opnieuw

gewoon wat je van een internetshop mag verwachten

De bestelde product is in goede staat gearriveerd.

Beschrijf hier uw ervaring

Het is de eerste keer dat ik iets hier hebt besteld. De ervaring is positief ervaren en is voor herhaling vatbaar.

Lamp online besteld

goed en snel geleverd

nee

K. Marshall

Zeer goed!

Beschrijf hier uw ervaring

Goede product met een scherpe prijs! Verder niets aan te merken. Alles verliep zoals het hoort bij een moderne online winkel. Top!!

Geen!