EasyRent

Chava

EasyRent heeft mij snel van een vervangende auto voorzien en de medewerker die ik heb gesproken en die de auto afleverde waren vriendelijk. De communicatie en de procedure waren helaas vrij... EasyRent heeft mij snel van een vervangende auto voorzien en de medewerker die ik heb gesproken en die de auto afleverde waren vriendelijk. De communicatie en de procedure waren helaas vrij onduidelijk en inefficiënt. Zo ben ik meerdere keren gebeld met dezelfde vraag (wellicht verschillende afdelingen?) en was er onduidelijkheid over de huur/lease termijn van mijn auto. De onduidelijkheid deed af aan de verder prettige en goede service.

Positief, ik had wel graag een overzicht van alle functies op de auto willen zien (zakelijke short-lease). In de handleiding stonden zaken over parkeersensoren en achteruitrijcamera bijvoorbeeld die... Positief, ik had wel graag een overzicht van alle functies op de auto willen zien (zakelijke short-lease). In de handleiding stonden zaken over parkeersensoren en achteruitrijcamera bijvoorbeeld die niet op de auto te lijken zitten.

Jari Bervoets

Prima, jammer dat de airco alleen op stand 4 werkt maar ik breng hem deze week ergens naar de garage om dat te laten fixen.

Henk

Positief
goede communicatie

Tank was niet volledig vol en neem aan dat tzt bij inleveren dit wel van mij als bestuurder wordt verwacht. Dat is niet echt netjes.

Proces verliep prima, wel mijn twijfels over de stoel op dit moment, geen stel mogelijkheid in rug/lenden steun, en geeft geen goede steun.
Terwijl wel vroegtijdig heb aangegeven dat ik lang...
Terwijl wel vroegtijdig heb aangegeven dat ik lang ben.

Daarnaast werd er een sleutel met lege batterijen afgeleverd.
En blijkt nu dat de Carkit zeer slecht verstaanbaar is.
Daarnaast enkele vragen gesteld, nog geen antwoord ontvangen, maar door de jaarwisseling is dit acceptabel.

André

Komen goed hun afspraken na

Goede indruk en afspraken zijn nagekomen.

k. prins

Goed geholpen,
desondanks dat ze me vergeten waren is de oplossing perfect