Neen, ik heb een aanvraag gedaan en ging gecontacteerd worden.
MAar tot op heden nog steeds niemand gehoord

Wilrijk

Er is nog geen contact opgenomen. Intussen heb ik een poetshulp gevonden via een andere dienst

Oostkamp

Dominique Van De Peer

Telefonisch bericht achtergelaten én mail gestuurd met contactgegevens op vrijdag 9 december en geen reactie gehad.

Easy Life Schilde

1.poetshulp neemt ontslag na twee keer gezien te hebben ;easy life verwittigd de klant niet ,ik had alles klaar gezet en er komt niemand af. 2. men belooft me de volgende week terug hulp en wéér zie... 1.poetshulp neemt ontslag na twee keer gezien te hebben ;easy life verwittigd de klant niet ,ik had alles klaar gezet en er komt niemand af. 2. men belooft me de volgende week terug hulp en wéér zie ik niemand ,en wéér wordt ik niet op de hoogte gesteld dat er niemand komt . Dit kan toch niet ????? Ik heb expres mijn daguitstap met de kav geanulleerd om kennis te maken en de poetshulp wegwijs te maken en er komt niemand ?? of er belt niemand ,,,,

maldegem

Ik heb via de website gesolliciteerd als poetshulp en ik heb nog steeds niets terug vernomen.
In het verleden ook sollicitatie doorgestuurd voor kantoormedewerker, maar toen ook eveneens niets vernomen.

Met welk kantoor heeft u gewerkt?

Ik heb via de website gesolliciteerd, beide keren voor bij het kantoor van Westmalle.

meesschaert k

NEEN. NA EEN WEEK ZELFS NOG GEEN MAIL!!

Middelkerke

Anja desmet

Heel snel antwoord ontvangen en uitvoeren van afspraken. Heel vriendelijk

Oostduinkerke

Tyurkyan Myumyun

Ik wil samen met u werken

Vriendelijke dame nog niks gehoord over hulp

Berchem

Evelien Dequeker

Goeiedag, neen, geen antwoord gekregen.

Aalter