Jopke Rozenberg

Ik had nul ervaring met Photoshop, ook niet met soortgelijke programma's, Maar Rob praat je er op laagdrempelige en amusante wijze doorheen. Het is een programma met een miljoen opties, waar te... Ik had nul ervaring met Photoshop, ook niet met soortgelijke programma's, Maar Rob praat je er op laagdrempelige en amusante wijze doorheen. Het is een programma met een miljoen opties, waar te beginnen denk je al snel. Rob maakt een logisch begin en neemt je stap voor stap aan de hand mee. Zijn uitleg is helder, rustig en met de nodige humor. De cursus is heel interactief met veel oefenmateriaal. Ik sta ervan te kijken hoeveel ik heb geleerd in twee dagen tijd. Rob is een prettige enthousiaste trainer, iemand waarbij je je snel op je gemak voelt. Ik zou bijna zeggen 'type 'handig broertje of buurjongen', maar dan zeer professioneel. Dus wil je leren hoe Photoshop werkt, ga dan zeker naar deze training. Aan het einde krijg je veel extra's zoals handige linkjes en documenten.

Elise Wevers

DWM Trainingen biedt een leerzame InDesign-training aan. De Praktische opdrachten helpen je snel de basisvaardigheden te begrijpen. Rob is deskundig en geeft op een prettige manier les. Echt een... DWM Trainingen biedt een leerzame InDesign-training aan. De Praktische opdrachten helpen je snel de basisvaardigheden te begrijpen. Rob is deskundig en geeft op een prettige manier les. Echt een aanrader!

Elise Wevers

Ik ben enorm tevreden over de Illustrator-training die ik heb gevolgd. Het was een fijne training waarin ik de belangrijkste basisvaardigheden heb geleerd. Nu ben ik er klaar voor om zelf met... Ik ben enorm tevreden over de Illustrator-training die ik heb gevolgd. Het was een fijne training waarin ik de belangrijkste basisvaardigheden heb geleerd. Nu ben ik er klaar voor om zelf met Illustrator aan de slag te gaan!

Jolien van den Meijdenberg

Duidelijk en gedetailleerde uitleg.
Super gangbaar om te volgen en persoonlijke aandacht.

Leuk ook om de zien dat meerdere meiden terug komen voor bijv. ook cursus in-design. Duidelijk en gedetailleerde uitleg.
Super gangbaar om te volgen en persoonlijke aandacht.

Soms denk je een programma goed te kennen, maar door cursus kom je toch achter makkelijkere manieren of sneltoesten waardoor het werken sneller en efficiënter gaat.

M Boschma

De trainingen van Rob zijn super professioneel en inspirerend en wat mij betreft een groot plezier om aan deel te nemen! Rob is heel enthousiast over de diverse Adobe programma's en weet zijn zeer... De trainingen van Rob zijn super professioneel en inspirerend en wat mij betreft een groot plezier om aan deel te nemen! Rob is heel enthousiast over de diverse Adobe programma's en weet zijn zeer uitgebreide kennis uitstekend over te brengen. De lessen vinden bovendien plaats in een heel ontspannen en gezellige atmosfeer en Rob is uiterst behulpzaam. Geen vraag is hem te veel, en ook in de mail en per telefoon is de communicatie super vriendelijk en buitengewoon helder.
Tijdens de twee lesdagen hebben we veel geoefend aan de hand van diverse en leuke opdrachten, en vooral het zelf steeds zo actief bezig zijn met de opdrachten heeft gemaakt dat ik me door de training echt thuis ben gaan voelen in de werkruimte van Photoshop. Natuurlijk valt er nog heel veel meer te leren, maar deze basis nu te hebben voelt als een heel groot verschil met het zelfstandig video's online kijken zónder deze basis. Dit was mijn tweede training bij Rob, en wat mij betreft zijn Rob z'n trainingen een grote aanrader! :-)

Timo Derriks

In meerdere oefeningen wordt je door het Adobe Photoshop programma geleid en leer je steeds beter begrijpen welke tools er zijn en hoe je ze (in combinatie met elkaar) kunt inzetten. De training is... In meerdere oefeningen wordt je door het Adobe Photoshop programma geleid en leer je steeds beter begrijpen welke tools er zijn en hoe je ze (in combinatie met elkaar) kunt inzetten. De training is behapbaar en zorgt voor een goede start bij het gebruiken van het programma.

J Jansen

Erg leuke training! Veel goede tips. Goed voorbereid en gegeven door een zeer ervaren trainer. Je leert over vele functionaliteiten. Erg naar mijn zin gehad. En zeker aan te raden voor anderen.

I. V.

Praktijkgerichte training enthousiast gebracht door professioneel trainer Rob. Behalve ook gezelligheid, krijg je een mooi boek, handige tips en links. De leslocatie in Breda was gemakkelijk te... Praktijkgerichte training enthousiast gebracht door professioneel trainer Rob. Behalve ook gezelligheid, krijg je een mooi boek, handige tips en links. De leslocatie in Breda was gemakkelijk te bereiken met het OV.

Aranya Naerebout

Ik heb de training als heel positief ervaren. Je duikt eigenlijk meteen in het praktijk gedeelte waardoor je je aandacht er goed bij kan houden. De trainer heeft veel vakkennis en is erg geduldig... Ik heb de training als heel positief ervaren. Je duikt eigenlijk meteen in het praktijk gedeelte waardoor je je aandacht er goed bij kan houden. De trainer heeft veel vakkennis en is erg geduldig met alles rustig uitleggen. Zeer gemoedelijke sfeer. Ik zou dit zeker aanraden aan anderen!

Erik Schwartz

Rob is een lekker nuchtere, down-to-earth trainer die je vooral hard aan het werk zet. Zijn goede voorbereiding zorgt ervoor dat je de hele training bezig bent. En er is maar één manier om Photoshop... Rob is een lekker nuchtere, down-to-earth trainer die je vooral hard aan het werk zet. Zijn goede voorbereiding zorgt ervoor dat je de hele training bezig bent. En er is maar één manier om Photoshop goed te leren door er mee bezig te zijn! Leuke opdrachten, belangrijke zaken kwamen telkens weer terug zodat je ze snel beheerst en Rob inspireert je met mooie praktijkcases uit zijn enorme netwerk. Bovendien maakt hij tijd voor begeleiding van iedere deelnemer, of je nu al ervaring met fotobewerking hebt of helemaal niet. uitstekende en vooral heel praktische en leerzame training! Top Rob!