Patrick Kueng

Perfect, levering naar Italie en aangekomen binnen 48 uur! Top! Alle diepvriesprodukten nog keurig bevroren, Beter gaat het echt niet meer, grote klasse!

Italie

Chandra

Ik spreek jouw taal niet, ik zal mijn best doen.
Ik vond uw bedrijf en vertegenwoordigers zeer attent en ontvankelijk voor klanten. Ik hou daarvan.

Guam, USA

monique van uffelen

Uitstekend

Hongarije

Maria Valeev

Ik was aangenaam verrast met het assortiment. Heb meteen een grote bestelling gedaan en was het waard. Ook zeer snel geleverd. Had gedacht een paar weken te wachten dus zeer fijn het zo snel te... Ik was aangenaam verrast met het assortiment. Heb meteen een grote bestelling gedaan en was het waard. Ook zeer snel geleverd. Had gedacht een paar weken te wachten dus zeer fijn het zo snel te mogen ontvangen. Wel jammer dat er een item niet in mijn pakket zat. Heb contact opgenomen met de customer service en zij zouden mij dan geld terug storten van de item die ik mis.

Amerika

Bernhard Verhage

Super ervaring , alles keurig verpakt en volgens onze bestelling.

Frankrijk

Marc

Uitstekend

Toronto, US

Verona

Geweldige producten en perfect thuisbezorgd

Madrid

Henk Jan Grijpstra

Super natuurlijk dat het er is, wereldwijd je 'heimwee voedsel' bestellen. Ik had bewust wat meer artikelen besteld om zo de verhouding bestelling/verzendkosten een beetje bij te stellen. Je gaat... Super natuurlijk dat het er is, wereldwijd je 'heimwee voedsel' bestellen. Ik had bewust wat meer artikelen besteld om zo de verhouding bestelling/verzendkosten een beetje bij te stellen. Je gaat immers geen 15 euro verzendkosten betalen voor een pak frikandellen... wat ik jammer vind dat ik ter kennisgeving een bericht kreeg dat het pakket verzonden is zonder een aantal artikelen wegens geen voorraad. Het zou toch logischer zijn om de klant te vragen of de bestelling door kan gaan? Ik had dan aanpassingen kunnen doen. Ook qua verpakking was het niet netjes. De pakken hagelslag waren half open. Op z'n minst had hier karton omheen gemoeten vanwege het gewicht van andere producten. Slordig.

Spanje

Rob Jurka-Lai

Snelle levering. Alhoewel een enorme (40x30x30cm) koelverpakking (nogal prijzig) voor 2 ossenworstjes mij te veel van het goede is. Dit kan kleiner (goedkoper) en beter. Dit is wel een minpunt.

Italie

Bjorn Hendriks