Ten Cate - Myrthe van der Veer

Wij werken nu enkele jaren samen met Team Nijhuis. Dit najaar zullen we samen onze eerste campagne online/offline gaan doen. We vinden Team Nijhuis dan ook als een prettige (sparring)partner voor... Wij werken nu enkele jaren samen met Team Nijhuis. Dit najaar zullen we samen onze eerste campagne online/offline gaan doen. We vinden Team Nijhuis dan ook als een prettige (sparring)partner voor Ten Cate.

presenteren/presentatiemateriaal/meedenkend/creativiteit/

Bij de technische realisatie van onze brandsites misten wij de controle vanuit Team Nijhuis op het functioneel ontwerp.

online & offline

vd Bogaart Gevelrenovatie-Voegwerken

Mij ervaring bij team nijhuis is super goed, je wordt van te voren goed geadviseerd hoe ze het gaan aanpakken, staan je meteen te woord als er iets niet duidelijk is en wordt het goed uitgelegt,... Mij ervaring bij team nijhuis is super goed, je wordt van te voren goed geadviseerd hoe ze het gaan aanpakken, staan je meteen te woord als er iets niet duidelijk is en wordt het goed uitgelegt, ik ben in de korte tijd dat ik bij team nijhuis ben super tevreden en de resultaten zijn boven verwachting goed.

google adwords campagne

LAWFOX Advocatuur

Prettige communicatie en deskundige samenwerking. Dienstverlening zoals het hoort.

Communicatie
Transparantie
Oprechtheid

Analyse van resultaten in eigen woorden (eigen rapportage / toelichting)

SEA

BLOX Xtra Opslag

Na een eerste aanvraag om informatie, vrij snel een afspraak geregeld en duidelijke heldere informatie gekregen.

Korte lijnen, snel contact, persoonlijk.

we maken te kort gebruik van hun diensten om hier antwoord op te kunnen geven.

Adwords

Van Loon Belettering & Decoraties

Prima.

Technisch erg sterk, resultaten zijn zeer goed (maar we bevinden ons dan ook in een specifieke markt).

Door groei wisselden vaste contactpersonen de laatste maanden, maar dat vindt nu stabiliteit

Internetmarketing, website + onderhoud

Astrid Eickhoff / European Warranty Partners (EWP)

We werken sinds ongeveer een jaar met Team Nijhuis samen en we zijn heel tevreden.

Ze werken heel gestructureerd en met een goede conceptuele voorbereiding.

Welke dienst(en) heeft u afgenomen?

Ze hebben een analyse en strategie voor onze intrede in de Nederlandse markt voor B2B en B2C ontwikkeld. Actueel zijn ze bezig met omzetting van de strategie online und offline.

Stichting Het Buitenhof, Astrid van Alphen

Team Nijhuis heeft een marketingcommunicatie verdiepingsslag gemaakt voor Het Buitenhof. Een goed uitgewerkt rapport wat een uitstekende toegevoegde waarde heeft voor ons bedrijf. In zeer snelle... Team Nijhuis heeft een marketingcommunicatie verdiepingsslag gemaakt voor Het Buitenhof. Een goed uitgewerkt rapport wat een uitstekende toegevoegde waarde heeft voor ons bedrijf. In zeer snelle tijd hebben zij de markt, de doelgroep en de mogelijkheden in kaart gebracht.

Marketing communicatie analyse en advies erg sterk, uitstekende analyse van de zwakke punten van de website + het advies tot verbetering. Creativiteit

In de uitvoering van de Adwords campagne zaten wat missers die ik niet verwacht had van een specialist. Foto's van label a gekoppeld aan de campagne van label 2, twee adwords accounts aanmaken, ons... In de uitvoering van de Adwords campagne zaten wat missers die ik niet verwacht had van een specialist. Foto's van label a gekoppeld aan de campagne van label 2, twee adwords accounts aanmaken, ons eigen IP adres niet uitsluiten en doelmetingen die in het begin niet kloppen. Uiteindelijk wel goed opgelost, maar verrassend dat wij dat als klant moeten constateren en aangeven. Ook het Facebookmarketing stuk is nog niet zoals we dat gewenst hadden. Doelstelling van de training was het loskoppelen van mijn privé profiel aan het bedrijfsprofiel. Ook dat is nog niet opgelost. In de details en uitvoering kan het dus beter.

Welke dienst(en) heeft u afgenomen?

Verdiepingsslag Marketing en communicatie, Adwords campagnes, Facebook Marketing Training

Hartman Outdoor Products BV

Goed. Een betrokken en gedreven team. Persoonlijk contact, erg prettig.

Persoonlijk contact, flexibel, betrokken, oprecht.

Wel een heel erg jong team (is een sterk punt maar kan soms ook een valkuil zijn), direct samenwerking gaat goed als binnen ligt, begeleiding bij een project op adviesniveau/tussenpartij vinden wij... Wel een heel erg jong team (is een sterk punt maar kan soms ook een valkuil zijn), direct samenwerking gaat goed als binnen ligt, begeleiding bij een project op adviesniveau/tussenpartij vinden wij minder. Dit hebben in 2 projecten ervaren. Van Team Nijhuis als hoofdaannemer verwacht je soms meer van hun kant (omdat zij uiteindelijk de eind verantwoordelijkheid hebben).

Welke dienst(en) heeft u afgenomen?

Uiteenlopend. Offline communicatie (huisstijlhandboek, commercial ontwikkeling, folders etc) en online communicatie (veel campagnes en advertising) maar ook de bouw van een dealer portal en... Uiteenlopend. Offline communicatie (huisstijlhandboek, commercial ontwikkeling, folders etc) en online communicatie (veel campagnes en advertising) maar ook de bouw van een dealer portal en consumenten site.

Jan Gorter iPhone reparatie en service

Professioneel team van specialisten die alles op alles zetten om mijn bedrijf optimaal rendement te bieden. Ik ben erg tevreden over de geboekte resultaten. Een aantal maanden na het starten van de... Professioneel team van specialisten die alles op alles zetten om mijn bedrijf optimaal rendement te bieden. Ik ben erg tevreden over de geboekte resultaten. Een aantal maanden na het starten van de marketingcampagne al een duidelijke groei in omzet zichtbaar en veel positieve reacties op de website die door mede door Team Nijhuis is ontworpen, gerealiseerd en tevens wordt onderhouden. Zeer tevreden klant.

Communicatie
Flexibiliteit
Zeer creatief
Persoonlijke benadering
Denken vanuit het oogpunt van de klant

Ik kan persoonlijk geen verbeterpunten aandragen.

Website
Visitekaartjes
Ontwerp van bedrijfslogo
Ontwerp van reclame op bedrijfsauto
SEO
SEA

Shoppentotaal

Vlotte correctie acties.

Snelle en persoonlijke communicatie.

Dat kan ik pas zeggen als we langer zaken hebben gedaan.

Google Adwords