Klantenservice
Informatie op website
Geleverde beschermhoes
Bestelproces

Jaap

Prima hoes, maattabel voor de motor klopt niet

Snelle levering, duidelijk welke je moet bestellen

D.J. van Dam

snelle levering

Richard

Prima kwaliteit. Snelle levering.

particulier

SNELLE LEVERING, MAAR SLORDIG GELEVERD, NIET AANGEBODEN AAN HUIS, MAAR DIRECT NAAR EEN PRIMERA WINKEL GEBRACHT

MOOIE ARTIKELEN EN SNELLE LEVERING

Reactie DS COVERS B.V.:

Goedemiddag,
Vervelend te vernemen dat het pakket niet op uw adres blijkt te zijn aangeboden en direct op een afhaalpunt is neergelegd. In Nederland versturen wij al onze pakketten met PostNL waar wij over het algemeen goede ervaringen mee hebben.
Wel merken wij dat door de extreme drukte op het gebied van e-commerce van de laatste tijd niet alles loopt bij de bezorgdiensten zoals dat zou moeten. Onze excuses voor dit ongemak.
Wij hopen dat u alsnog veel plezier zult beleven van de bestelde motorhoezen.
DS COVERS B.V.

Caldo bv

Heb nog steeds geen factuur ontvangen . Gegevens Caldo bv btw be 0843.139.737. Melkkouter 36 9450 Haaltert België

Hoezen goede kwaliteit

Reactie DS COVERS B.V.:

Goedemiddag,
De factuur wordt altijd bijgevoegd als pdf-bestand bij de e-mail doe wordt verstuurd ter bevestiging na het plaatsen van een bestelling. Wij sturen u de factuur nogmaals toe, mocht u deze per abuis niet hebben ontvangen of kwijt zijn.
Wij hopen u hiermee voldoende van dienst te zijn.
DS COVERS B.V.

Maike

Mooie cover en snel in huis

Kwalitatief mooie materialen

Tetra Micro Technologgy

1e hoes en zeer tevreden

snelle levering

De Raad

Voor de tweede keer een motorhoes gekocht voor een grotere motor.

Stevig materiaal. Ook de randen zijn stevig en scheuren niet als het hard waait wat ik wel met een andere hoes heb gehad.

Straten

Goede kwaliteit, snel geleverd