Klantenservice

Mooi product

Reactie DS COVERS B.V.:

Beste Annika,
Beste Annika,
Helaas was de door u bestelde hoes inderdaad onverhoopt enige tijd uit voorraad waardoor u iets langer heeft moeten wachten op uw bestelling. Alsnog onze verontschuldiging hiervoor. Gelukkig heeft u uw bestelling inmiddels ontvangen. Wij wensen u veel plezier bij het gebruik ervan.
DS COVERS

1e x maar vind wel goed enkel mijn hoes was niet op voorraad maar kreeg daar ook geen bericht van dus dat zou wel beter kunnen

goed

Donny

Perfect!

Prachtige hoezen van superkwaliteit. Niet kapot te krijgen.

Felix

Goede hoes en snelle levering

Goede stevige hoes, met voldoende ventilatie. Goeie maattabellen per motormerk.

Simon

Zeer goed product voldoet aan alle verwachtingen

Zeer snelle service

Alex taal

De afmetingen duidelijk weergegeven

Uitmuntend

Snelle reactie en afhandeling

P. Munne

Makkelijk bestellen, levering volgens afspraak, mooi product.

makkelijk bestellen

ker

Prima, netjes optijd geleverd. Heb helaas niet het perfecte maatje hoes voor mijn scooter gehaald. Heb me vergist in de maat, maar ik denk wel dat er misschien een duidelijker beeld geschetst zou... Prima, netjes optijd geleverd. Heb helaas niet het perfecte maatje hoes voor mijn scooter gehaald. Heb me vergist in de maat, maar ik denk wel dat er misschien een duidelijker beeld geschetst zou kunnen worden op de website voor een nog beter resultaat. :)

netjes optijd

guy

Zeer goede side om je motorcover te bestellen

overzichtelijke side