Frederique Bremer

Heel goed.

Goede en snelle service. En heel bijzonder en smaakvol verpakt. Compliment waard.

Goede service. Fijne kleding, mooie materialen. Ik ben erg tevreden als dochter van zeer pude ouders. Naam dekt de lading ;-)

Goede service, mooie materialen, modern klassieke mode voor senioren

Super bedrijf. Al eerder wat besteld voor mijn vader en nu laatst weer. Had advies nodig, zeer vriendelijk en deskundig te woord gestaan aan de telefoon. Kreeg ook direct een kortingscode voor de... Super bedrijf. Al eerder wat besteld voor mijn vader en nu laatst weer. Had advies nodig, zeer vriendelijk en deskundig te woord gestaan aan de telefoon. Kreeg ook direct een kortingscode voor de volgende bestelling! Echt super.

Vriendelijkheid en deskundig. Ze weten waar ze over praten en denken mee!

Snelle levering, mooi verpakt en een leuke "persoonlijke"boodschap !!

Snelle levering. Goede kwaliteit broek gekocht. Aandacht besteed aan verpakking.

Zie boven

Goed. En duidelijk

Jose Canjels

Matig, na twee mailtjes nog steeds geen reactie op mijn vraag. Dat is niet prettig!!

Mooi product, snelle levering

Reactie DRESSYOURPARENTS:

Goedemorgen mevrouw Canjels,
We begrijpen dat u het vervelend vindt nog niets gehoord te hebben op uw mailtje van vrijdagmiddag omstreeks 17.00u.
We leggen graag even uit hoe dat kan, want...
Goedemorgen mevrouw Canjels,
We leggen graag even uit hoe dat kan, want normaal gesproken beantwoorden we mailtjes binnen een dag.
U heeft vrijdagmiddag omstreeks 17.00u een mailtje gestuurd, dan is onze klantenservice al naar huis en die begint op maandagmorgen om 9.00u weer.
Uw mailtje is inmiddels beantwoord, we hopen naar wens natuurlijk, anders horen we het graag.
Hartelijke groet en prettige dag,
Het team van D.Y.P

Nel Hazendonk

Mooie producten, snelle levering, altijd een persoonlijk berichtje bij de bestelling. Al meerdere keren voor mijn moeder artikelen naar tevredenheid besteld.

Mooie producten, snelle levering

Diana Van Tongeren

Vriendelijk en heel correct.

I.p.v 2 weken op zicht mag ik door omstandigheden 4 weken langer wachten. Erg netjes

Goede service

Netjes en op korte termijn ontvangen