Thijs Post

Ik had een snowboardbroek besteld. De broek die geleverd werd was anders dan op de foto. Daarna deze teruggestuurd met de vraag of ze de juiste op wilden sturen of geld terug. Geld werd terug... Ik had een snowboardbroek besteld. De broek die geleverd werd was anders dan op de foto. Daarna deze teruggestuurd met de vraag of ze de juiste op wilden sturen of geld terug. Geld werd terug gestuurd dus de foto klopte gewoon niet.

Vraag de volgende keer of je een soortgelijke broek kan aanbieden als besteld. Nu heb ik dus een paar dagen gewacht, hebben jullie niets verkocht en moest ik ook door jullie fout verzendkosten... Vraag de volgende keer of je een soortgelijke broek kan aanbieden als besteld. Nu heb ik dus een paar dagen gewacht, hebben jullie niets verkocht en moest ik ook door jullie fout verzendkosten betalen.

Ruben

Mooi product en snel geleverd!

Geen verbeterpunten bij mijn bestelling :)

Britt schoonus

Top service!

Klantgericht
Behulpzaam
Ruim assortiment

Gilsing

Super bedrijf is het

Ik kreeg 4 maitjes over mijn artikel dat het bevestigt is

Graag een mail ontvangen over de bevestiging

Bloem

Uitstekend

Snel, dienstverlenend, kundig

Werner

Fijne ervaring, snelle reactie en mooie producten. Alleen jammer dat je de retourkosten zelf moet betalen.

Mooie producten, snelle service.

Retourkosten aanpassen.

Mooie stuntsteps, snel geleverd

Betrouwbaarheid website (storing) kan beter

Ziombel kru / Tomasz Gargas

Ik ben een Pool woon en werk al 14 jaar in Nederland
Ik koop downTown al 14 jaar en ik had geen problemen, integendeel, alleen voordelen als het gaat om het team en de producten

Lars

Super! Goeie service en goede prijzen!

Ik miste een onderdeel doordat ik deze zelf ben kwijtgeraakt. Na een belletje werd het gratis opgestuurd.