Ashwin

Aantal
Aankopen gedaan (3 snowboards bindingen en een helm)

Afhandeling van een technisch mankement aan 1
Vd snowboards was perfect

Tuomas

I ordered a Capita Party Panda, a limited edition board sold out almost everywhere else. I am always a bit anxious about ordering from online stores abroad, but here everything went extremely well... I ordered a Capita Party Panda, a limited edition board sold out almost everywhere else. I am always a bit anxious about ordering from online stores abroad, but here everything went extremely well and everything worked out very quick, even I ordered to Finland. I would definitely order from this store again.

The strong point is the fact that they have selection that others don't.

Perhaps improving the English translations - some parts are still in Dutch even when language is switched to English. A minor issue.

Koen van Zon

Kwam vroeger al bij Downtown toen jullie nog in downtown Den bosch zaten. Altijd een relaxte sfeer. Leuke mensen eerlijk advies

Advies, sfeer, producten

Misschien betere tips van welke maat wetsuits etc je moet hebben door middel van een stukje software waar je invuld hoe zwaar en lang enzo je bent. Op de site van oneill staat een goede als voorbeeld

Kristers

Don’t understand

Don’t understand

...

X1971

Prima service! Wanneer je naar de winkelmgaat, neem dan lekker de tijd.

Website en klantvriendelijk

Meer ruimte in de winkel!

Wouter

Ik heb hier flow bindingen gekocht.
Er zat een klein onderdeel niet bij, maar na contact met de ze stuurden ze dat snel en kostenloos na.

Klantenservice

Michiel Krijger

Redelijk tot goed

Snelle levering, duidelijk wat op voorraad is

Betere details op maten. De lengte van de polsbescherming is perfect, maar de straps zijn eigenlijk te lang. heeft mede te maken met mijn dunne polsen, maar niet onbelangrijk om de lengte daarvan te... Betere details op maten. De lengte van de polsbescherming is perfect, maar de straps zijn eigenlijk te lang. heeft mede te maken met mijn dunne polsen, maar niet onbelangrijk om de lengte daarvan te vermelden in dit geval. zeker gezien de kosten. Overigens is dit informatie van de leverancier wat ontbreekt en kom ik het nergens tegen.

Sjoerd

Prettig

Maat de jas die het model draagt

Jeroen

Ik heb hier een jas gekocht. Toen deze werd geleverd zat er een prijskaartje op met een prijs die zo'n 25 euro lager was dan de prijs die ik voor de jas betaald had. Ik vind dit een aanzienlijk... Ik heb hier een jas gekocht. Toen deze werd geleverd zat er een prijskaartje op met een prijs die zo'n 25 euro lager was dan de prijs die ik voor de jas betaald had. Ik vind dit een aanzienlijk prijsverschil. Downtown gaf hierop het volgende als antwoord: "Wellicht is de jas in de mid-zomer sale goedkoper geweest, of iemand heeft er een verkeerd prijsje opgedaan. De jas was oorspronkelijk 220 Euro, maar is nu afgeprijsd naar 154."
Heb het vermoeden dat ik in de winkel de lagere prijs had betaald. Gaf me daarom geen prettig gevoel.
Ben wel blij met de jas.

geen opvallende punten

Jammer dat mijn opmerking over de prijs naar mijn gevoel niet serieus werd behandeld/ beantwoord.

Richard Warnas

Na een vergissing bij de bestelling heeft Downtown het heel goed opgepakt en daardoor heb ik zelfs extra spullen besteld bij ze!

Goede service

Uitkijken bij adverteren bij Bol.