Privé - Maurits Mazel

Goed. In het offertetraject waren ze duidelijk, het langskomen ging snel en makkelijk en het opzetten (en afbouwen) was zeer professioneel. Dat is ook de reden waarom we voor Donselaar hadden... Goed. In het offertetraject waren ze duidelijk, het langskomen ging snel en makkelijk en het opzetten (en afbouwen) was zeer professioneel. Dat is ook de reden waarom we voor Donselaar hadden gekozen, ondanks dat hun offerte niet de laagste was. We zijn gegaan voor professionaliteit, snelheid en betrouwbaarheid.

De Hof Renswoude

Helemaal super, fijne jongens en mooi materiaal

David Girault

Perfecte samenwerking!

PI Marketing

Goede ervaring.

Elevation Events

Prettig bedrijf om mee samen te werken.

L. Den Hartog

Na jaren samenwerking met Daan ben ik nog steeds erg tevreden over de flexibiliteit, het meedenken en de kwaliteit van de tenten die geleverd worden.

Pepijn van Vlondervloeren.nl

Donselaar Tenten is een betrouwbare partner waar we graag zaken mee doen. Snelle service en een prettige communicatie!

Jaap Zijlstra

Fantastisch

Frits van der Werff Sportinstituut - Hoorn

Mijn ervaring met Donselaar Tenten: Zeer klantvriendelijk, snel, accuraat en hulpvaardig. Bij Donselaar Tenten staat de klant centraal. Super om te ervaren. Een bedrijf dat niet alleen groot wordt... Mijn ervaring met Donselaar Tenten: Zeer klantvriendelijk, snel, accuraat en hulpvaardig. Bij Donselaar Tenten staat de klant centraal. Super om te ervaren. Een bedrijf dat niet alleen groot wordt op verkoop, maar op na bestelling ?.

M. van Driel

Uitstekende service, snelle reactie en supergoed meedenken tijdens het plaatsen