Bedankt voor de correcte afhandeling. Heel blij met het product. Wel dure verzendkosten naar België

Willy groenendijk

Zeer snelle levering,leuk kaartje erbij
Ziet er goed jit

TTM

Leuk speelgoed en uitgebreid assortiment. Goede service. Helaas waren enkele items toch niet voorradig, terwijl ik ze besteld had. Hierover werd persoonlijk contact met mij opgenomen en we hebben... Leuk speelgoed en uitgebreid assortiment. Goede service. Helaas waren enkele items toch niet voorradig, terwijl ik ze besteld had. Hierover werd persoonlijk contact met mij opgenomen en we hebben het samen op kunnen lossen. Top!

De website kan duidelijker. Met name factuuradres en afleveradres zijn moeilijk aan te geven. Ik heb het dan ook fout gedaan en herstel bleek niet mogelijk.
Vervolgens heb ik hierover gebeld...
Vervolgens heb ik hierover gebeld en uw medewerkster heeft mij zeer vriendelijk te woord gestaan en de fout hersteld. De goederen zijn keurig op het juiste adres afgeleverd.

Reactie DoeppieDee:

Dank je voor het invullen van de review. Fijn dat je tevreden bent over onze service. We gaan zeker kijken of we het invullen van afleveradres en factuuradres anders en duidelijker kunnen maken.

Monique Zuijderduijn- Haasnoot

Goede service, klantvriendelijk, snelle levering en mooie producten.

Tijdig geleverd.

Ilknur Schoenmakers

Snel levering, mooi product, geweldig service.

Sandra

Mooi product en gewelsige service