R.S.J. Schmull

Goede website

snelle levering, goede prijs / kwaliteit verhouding

Reactie Direct Warmte:

Dank u wel voor uw aankoop en positieve feedback. Wij zien u in de toekomst weer graag terug in onze webshop.

JK Knol

Ik heb een itho box gekocht. Met de aansluiting was er geen werking van box. Hierover gebeld en werd prima geholpen met uitleg en uiteindelijk was de wandcontactdoos de boosdoener. Met goed atvies... Ik heb een itho box gekocht. Met de aansluiting was er geen werking van box. Hierover gebeld en werd prima geholpen met uitleg en uiteindelijk was de wandcontactdoos de boosdoener. Met goed atvies de draden gewisseld en erg Blij geworden omdat de box ging draaien/ werken.

Meedenkend ! oplossend.
Zou de box niet werken zouden ze een nieuwe opsturen.

Reactie Direct Warmte:

Dank uw wel voor uw positieve reactie. We waarderen het enorm, en zijn blij dat u bent geholpen met de ventilatiebox. We hopen u in de toekomst weer terug te zien in onze webshop.

Pascal Leeftink

De bezorging mag beter aangegeven worden. Bij track en trace staat dat het product nog opgehaald moet worden en ze staan al voor de deur, dat kan veel zorgvuldiger.

Eenvoudige webpagina

Reactie Direct Warmte:

Het spijt ons te horen dat het vervoer niet aan uw verwachtingen voldeed. We waarderen uw feedback enorm. Onze excuses voor het ongemak dat u hebt ervaren. We zullen dit punt met onze vervoerder... Het spijt ons te horen dat het vervoer niet aan uw verwachtingen voldeed. We waarderen uw feedback enorm. Onze excuses voor het ongemak dat u hebt ervaren. We zullen dit punt met onze vervoerder bespreken en proberen verbeteringen aan te brengen in onze service.

Norbert

Klepje en slootje stuk!

Reactie Direct Warmte:

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring met ons. We betreuren het ten zeerste dat het product dat u hebt ontvangen beschadigd is. Onze oprechte excuses voor het ongemak dat dit heeft... Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring met ons. We betreuren het ten zeerste dat het product dat u hebt ontvangen beschadigd is. Onze oprechte excuses voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt. We nemen deze kwestie serieus en sturen u zoals telefonisch besproken kostenloos de nieuwe onderdelen op om deze te vervangen.
Nogmaals onze excuses en dank voor uw begrip.

klooster

Zeer behulpzaam en
Storing gehad onder garantie fabrikant langs geweest en opgelost

Komt afspraak na

Direct Warmte

Snel

Yves

Eerlijk en duidelijk advies

Recht door zee en eerlijk

Bob Mulder

Snelle reactie op vragen en snelle levering

N.

Snelle levering, goed product verkocht.

kapsalon Leus

Duidelijke webshop en snel geleverd

prijs