8.2/10

M Maas

Na review kreeg ik meteen bericht dat het een miscommunicatie betrof en excuses. Vandaag 22-12-2023 telefonisch contact gehad i.v.m. aanblijven van het probleem. telefoon werd erg snel opgenomen en... Na review kreeg ik meteen bericht dat het een miscommunicatie betrof en excuses. Vandaag 22-12-2023 telefonisch contact gehad i.v.m. aanblijven van het probleem. telefoon werd erg snel opgenomen en werd vriendelijk en informatief te woord gestaan. Meteen voorstel voor een oplossing!
Dus we degelijk klant/klachten service!!

Na levering bleek er een probleem met het product. Hierop email en een filmpje m.b.t. het probleem en voor de duidelijkheid naar Dijkman Muziek verzonden. Voor de zekerheid zaterdag nog even nagebeld. Telefoon werd wel snel opgenomen. Mail bleek nog niet gelezen want het was druk maar werd wel meteen gedaan. Probleem moest aan iemand anders voorgelegd worden en i.v.m. drukte kon dat niet die zaterdag, maar maandag zou ik in ieder geval een reactie krijgen. Niet gebeurd!

Instrument was goedkoper dan elders

Beloftes nakomen, dus reageren, klacht/klantenservice??!!

Zeer goede ervaring, product netjes geleverd

Goede prijs, nette verzending

Ik kreeg niet meteen een bevestiging maar een dag later, niet meer gewend in deze snelle maatschappij, maar ook niet erg, gewoon menselijk

H. Heijmans

Vlotte en adequate afhandeling van bestelling

prijs en levertijd

Oscar van Bunnik

Heb een Squier Thinline Telecaster besteld. Ben goed op de hoogte gehouden en gedurende het proces erg goed geholpen! Heb je iets nodig, bestel het dan hier!

Wordt goed geïnformeerd. Schappelijk geprijsd! Denken mee! Veilig verzonden!

Heb ik niet

Doeschka Doesburg

Heel positief. Ik wilde wat wijzigen en werd erg prettig en persoonlijk geholpen. Leve communicatie met echte mensen i.p.v. chatten met een robot!

klantenservice

zo doorgaan

PJ Kiveron

Top

Goede informatie, fantastische service

Ga zo door!

T. Broersen

Goede kwaliteit!

Duidelijke informatie. Snelle reactie. Goede levering.

Nvt

Jeroen

Vlot bestelproces

Duidelijke website en makkelijke levering van e-books.

Btw zou mogen worden uitgesplitst op factuur. Nu niet inzichtelijk hoeveel netto.

Peter Gorter

Goed geregeld houden zich aan afspraak als het product ergens anders goedkoper is wordt de prijs aangepast en zelfs nog iets goedkoper!
Snel geleverd!

houden zich aan belofte

Medewerker zou ook moeten weten dat het product goedkoper wordt, dit staat duidelijk vermeld op site!

William Valentijn

De verkoop gebeurt erg accuraat en er wordt goed meegedacht in mogelijkheden in de wensen van de klant om de deze tevreden te stellen.

* Groot assortiment
* verkoper neemt de tijd...

* Groot assortiment
* verkoper neemt de tijd voor u