Fam. Boer

Heel positief, goede service.
Allereerst super mooie dierenkliniek, ze hebben heel veel dieren zoals cavia´s, konijnen, vogels, kippen, lama´s en zelfs kangoeroes.
Zelf waren wij opzoek...
Heel positief, goede service.
Zelf waren wij opzoek naar een caviaatje, deze diertjes hebben een oppervlak dat ze goed kunnen rennen door het hooi.
Wij hebben namelijk zelf een cavia gekocht bij deze dierenkliniek, alleen na een paar dagen bleek hij iets aan zijn oogje te hebben, dus hebben we hem gebracht naar de winkel en is door het personeel goed behandelt, en is nu helemaal beter.

heel erg bedankt voor deze goede service!

Christa Klaver

Je er goed geholpen

Maurits de Bruyn

Prima zaak met kennis van zaken

Ans de Graag

Levering netjes en snel
Wel een pittige prijs

Ruud De Jong

Mooie zaak ,snelle levering ,en met liefde voor het vak en goede nazorg

Ton

Alles prima, maar heb 1 opmerking:

Alles prima, maar heb 1 opmerking:

De rol Euro-gaas die ik afgeschaft heb was zo vuil en plakkerig dat het leek alsof hij al jaren in vervuilende opslagruimte had gelegen. Het plastic verpakkingsmateriaal in de kern kwam ook er volledig verplulverd uit, wat het bovenstaande alleen maar lijkt de bevestigen.

Verder voldoet het gaas gewoon, dat is het punt niet.

Steven Doppenberg

Heel goed ,hele goede service en uitleg en tips

Jolanda Mahu

Prima bedrijf