Klantvriendelijkheid Assistente
Omgang met uw huisdier
Uitleg en nazorg

Netjes en correct

Verbeterpunten of tips?

Wij gaan voornamelijk naar de dependance op de Gangeslaan. Worden altijd netjes geholpen. Vandaag gebeld met hoofdvestiging en ook daar werd ik keurig te woord gestaan. Onze kat is door hun gechipt... Wij gaan voornamelijk naar de dependance op de Gangeslaan. Worden altijd netjes geholpen. Vandaag gebeld met hoofdvestiging en ook daar werd ik keurig te woord gestaan. Onze kat is door hun gechipt en geregistreerd. Vooral dat laatste was prettig om te weten. Ik moet er niet aan denken dat ie weg is en niet geregistreerd.

fam.starke-hiddes

Prima niks op aan te merken ben goed en vakkundig geholpen ten alle tijden kon ik bellen om eventueel iets te vragen wat erg prettig was ook nog een handgeschreven kaartje gekregen dat vond ik... Prima niks op aan te merken ben goed en vakkundig geholpen ten alle tijden kon ik bellen om eventueel iets te vragen wat erg prettig was ook nog een handgeschreven kaartje gekregen dat vond ik erg lief daarvoor nog bedankt

Nee

Jacqueline Ahlers

Prettig

Loes Halderman

Altijd vriendelijk en netjes te woord gestaan. Ik vind de prijs wel erg aan de dure kant

John Gort

Helemaal top.

Efficiënt en effectief en met een glimlach zoals altijd. Er is veel aandacht voor het dier, wat je natuurlijk ook verwacht bij een dierenartspraktijk.

Verbeterpunten of tips?

De deskundigheid van mensen kun je niet objectief beoordelen als je niet zelf daarin deskundig bent. Mijn beoordeling is dan ook op grond van mijn indruk en de reactie van het dier. Ik heb niet naar... De deskundigheid van mensen kun je niet objectief beoordelen als je niet zelf daarin deskundig bent. Mijn beoordeling is dan ook op grond van mijn indruk en de reactie van het dier. Ik heb niet naar de website gekeken, en omdat ik alles een ster moet geven is mijn oordeel daarover dus ook gekleurd.

I de Vries

nee