Wat vindt u van de prijs/kwaliteit verhouding?
8.2/10
Bent u telefonisch goed geholpen?
Was de omgang met uw huisdier prettig?
Wat vond u van de deskundigheid van de dierenarts?

M Domini

Heel vriendelijk, eerlijk en kundig. Zo wel de assisente als de dierenarts. Ze belde na twee daagjes ook nog terug om te vragen hoe het gaat. Super meiden ! Dank jullie wel .. het gaat al heel goed... Heel vriendelijk, eerlijk en kundig. Zo wel de assisente als de dierenarts. Ze belde na twee daagjes ook nog terug om te vragen hoe het gaat. Super meiden ! Dank jullie wel .. het gaat al heel goed met Fenna (rottweiler met hotspots)

Duidelijk en kundig

Blom

Lieve betrokken medewerksters. Ze geven goed advies en super lief voor onze hond.

Waar blinken wij in uit?

Zorg is heel goed. Dierenarts twijfelde over de darmen van onze hond en netjes doorverwezen.

Ed Drijvers

Goede ervaringen jammer dat na operatie in Rotterdam er geen fisuotherapeut in Papendrecht is

Waar blinken wij in uit?

In liefdevolle relatie met mijn huisdier

Michel Pols

Heel goed

Grotere wachtkamer

Kikkert HOUSE OF APLIOMS

Goed geholpen deskundig .

Esther

Professioneel, denkt mee met de klant.
Mogen wel iets eerder openen.

Vriendelijkheid en geduld

Wat zijn de verbeterpunten?

De praktijk zou een uurtje eerder of langer open mogen zijn om werkende mensen meer mogelijkheden te geven.

ML Quak

Erg vriendelijke en zachte mensen tegen over de hond

Vriendelijkheid en kundig

Wat zijn de verbeterpunten?

Ik zou terug gebeld worden over info over onze hond. Maar dit is nog nuet gebeurd.

Joke Meerhof

Adequaat en vriendelijk geholpen

Matena

Zwaar onprofessioneel , erg commercieel , niet weten waar ze mee bezig zijn !

Nergens

Wat zijn de verbeterpunten?

Goeie volleerde dierenartsen , wachtkamer , je hoort als je in de wachtkamer zit alles wat ze bespreken .

Reactie Dierenarts Keizerskroon:

Vervelend dat u een nare ervaring heeft gehad bij ons. Bij navraag binnen ons team delen we niet dezelfde mening. Hierover verder communiceren lijkt me telefonisch en / of per mail beter. Wij zullen... Vervelend dat u een nare ervaring heeft gehad bij ons. Bij navraag binnen ons team delen we niet dezelfde mening. Hierover verder communiceren lijkt me telefonisch en / of per mail beter. Wij zullen contact opnemen.

Faas

Veel wisseling van personeel, niet altijd even handig. Ook niet altijd even hartelijk. En er zijn dingen gezegd waar ik het niet mee eens ben. Maar uiteindelijk was de zorg wel goed.

Wat zijn de verbeterpunten?

Communicatie en luisteren of verdiepen in wilde katten. De eigenaar kent de kat of poes het beste, dus daar naar luisteren kan een hoop ellende schelen.