Wat vindt u van de prijs/kwaliteit verhouding?
8.2/10
Bent u telefonisch goed geholpen?
Was de omgang met uw huisdier prettig?
Wat vond u van de deskundigheid van de dierenarts?

M. Zoetmulder

Fijn en netjes

Aandacht voor het dier

Nvt

Korporaal

Op een goeie locatie. Rustige assistenten/artsen.

Rust en geduld

Inge van der kruk

Prettige bedrijf

Goede behandeling

Wat zijn de verbeterpunten?

Vier keer geweest wel elke keer andere arts dat is wel jammer

Van der Velden

TOP!! Duidelijk naar ons en lief voor dier. Afspraken komen ze na … na het, helaas, inlaten slapen van het konijn een
‘Sterkte-kaartje’. Dat was prettig.

Waar blinken wij in uit?

In ons geval alles. Aandacht, voldoende tijd voor een afspraak), afspraken nakomen.

Gewoon zo doorgaan!!

Rijke

Heel fijn.

Vriendelijk, netheid, goede service

Kan altijd goedkoper.

R.O. Broek

Vriendelijk en lief voor de dieren

Waar blinken wij in uit?

worden snel geholpen en deskundigheid

Willeke Bergsma

Goed professionele mensen
vriendelijk en aardig

professionaliteit vriendelijkheid

De heer

Op zich een prima ervaring vriendelijk en zo. Ik heb alleen het idee dat geleidelijk de prijzen steeds stijgen en nu moest ik voor de jaarlijkse enting voor mijn hond dat staat er op de factuur de... Op zich een prima ervaring vriendelijk en zo. Ik heb alleen het idee dat geleidelijk de prijzen steeds stijgen en nu moest ik voor de jaarlijkse enting voor mijn hond dat staat er op de factuur de enting met daarnaast een consult vaccinatie en gezondheidscheck. Naar mijn idee was dit voorheen in 1 voor een lager bedrag.

Waar blinken wij in uit?

Geen idee want het maken van een afspraak kon voorheen op dezelfde dag en nu moest ik 2 weken wachten.

Wat zijn de verbeterpunten?

De prijzen en continuïteit. Ik begreep dat er weinig dierenartsen zijn en ik heb het idee dat omdat deze praktijk overgenomen is van molenaar welke meer klant en dier gericht was het nu soms... De prijzen en continuïteit. Ik begreep dat er weinig dierenartsen zijn en ik heb het idee dat omdat deze praktijk overgenomen is van molenaar welke meer klant en dier gericht was het nu soms lootjestrekken is wie er naar Papendrecht moet om daar te staan. Gaat ten koste van de kwaliteit. Er zouden 2 vaste dierenartsen zijn en inmiddels heb ik 6 verschillende gezien.
Daarnaast is er maar 1 pagina in het vaccinatie boekje ingevuld en voorheen werd ook ingevuld dat het dier gezond genoeg was om te reizen. Hier heb ik vorig jaar al de arts die er toen was op geattendeerd en nu keek ik en was het weer niet gedaan. Ik ga er niet vanuit dat ik continu jullie werk moet controleren.