J.M. Teelker

Erg tevreden, veel keus, lekkere produkten, kom regelmatig terug.

Line Betz

Zeer betrouwbaar bedrijf, groot assortiment, snelle en correcte service, een aanrader !

Addy Roskam

Super snelle service en alleraardigste telefoniste.
top geregeld

Prima bedrijf, veel op voorraad, duidelijk in welk dieet je wat mag eten en vooral een snelle levering

Ria dees

Goede kwaliteit en sne!!lle levering

Prima. Overzichtelijke site, snelle bezorging en voldoende keus uit producten.
Prima. Overzichtelijke site, snelle bezorging en voldoende keus uit producten.
Goede prijs-kwaliteitsverhouding. Bepaalde koekjes komen niet geheel breukvrij aan maar dit is al gemeld en keurig beantwoord.

Marie-Ange Daniels

Super shop met heel groot assortiment, koop er al een tijdje.

De mogelijkheid om kosteloos te verzenden en het precieze aantal stuks dat ik graag wilde ontvangen van de bron chewing gum is gewoon gelukt. Snoepje erbij in de doos, een verrassing! Het is ook al... De mogelijkheid om kosteloos te verzenden en het precieze aantal stuks dat ik graag wilde ontvangen van de bron chewing gum is gewoon gelukt. Snoepje erbij in de doos, een verrassing! Het is ook al vlug geleverd, prima toch!
Dus tja ik ben tevreden over deze 1e bestelling die ik heb gedaan.

heidi

Prima bedrijf, snelle levering, goede producten

Ruime keus uit produkten, helder overzicht en lager geprijsd. Snelle bezorging.
Laatste bezorging was 1 doosje koekjes geplet, ik zal hier nog apart een mail over sturen.
Verder zeker...
Ruime keus uit produkten, helder overzicht en lager geprijsd. Snelle bezorging.
Verder zeker voor herhaling vatbaar