Hoe klantvriendelijk vond u het personeel?
Vond u het makkelijk om te bestellen?
Kwaliteitscore producten

WB

Waardeloze service

Waardeloze service

Reactie Deurmarkt.com:

Beste Willem,
Beste Willem,
Hartelijk dank voor je review! Jammer om te lezen. Je wilde een op maat gemaakte deur retourneren omdat het huis verzakt is en de hoogte niet juist. Echter speciaal gemaakte deuren kunnen niet retour. Dit was vooraf ook zeer duidelijk..
Team Deurmarkt.com - klantenservice

groen

Nog geen mening

Uw ervaring

bestelling geplaatst verkeerde deuren besteld gebeld zou opgelost worden, had een raar onderbuik gevoel ff gebeld en klopte niets aangepast maar mede de vrouwlijke collega op kantoor top opgelost... bestelling geplaatst verkeerde deuren besteld gebeld zou opgelost worden, had een raar onderbuik gevoel ff gebeld en klopte niets aangepast maar mede de vrouwlijke collega op kantoor top opgelost scheelt weer een hoop ellende achteraf (nog niets geleverd we gaan het zien

Huizenga Hartman

Super bezorger.

Uw ervaring

Hij was vroeger dan aangegeven en onze ingeschakelde hulp was nog niet aanwezig en hij heeft toen samen met mijn man de deuren 2 trappen opgedragen. Pluim voor de bezorger.

Pal Jack Van der

Duurt wat langer voordat de levering er is

Uw ervaring

Met de huidige tijd is dat helaas niet anders.

Thomas

Levertijd 3 maanden

Uw ervaring

Skantrae deuren besteld en na 3 maanden geleverd gekregen.
Skantrae deuren besteld en na 3 maanden geleverd gekregen.
Deurmarkt is soort tussenpersoon waar je bestelt, maar wordt daarna geleverd door Skantrae. Aanvankelijk krijg je levertijd van paar weken, dat daarna steeds wordt verschoven.

Reactie Deurmarkt.com:

Beste Thomas,
Dank voor je feedback!
Wij kopen onze deuren inderdaad gelukkig rechtstreeks bij de fabrikant, in dit geval Skantrae.
Door de extreme drukte deze tijden, is de levering...
Beste Thomas,
Dank voor je feedback!
Door de extreme drukte deze tijden, is de levering inderdaad wat langer dan normaliter. Gelukkig hebben wij u wel keurig op de hoogte gehouden van de ontwikkeling omtrent uitlevering van de bestelling.
Team Deurmarkt.com - Klantenservice

L. Hofman

Mooie deur

Uw ervaring

Beschadigd product, maar uiteindelijk werd het goed opgelost!

GMR bouwservice

Super bedrijf komt afspraak na

snelle levering

Ronnie langevoort

Erg goede service!

Uw ervaring

Ik ben snel geholpen via de online chat. Deur in rap tempo binnen en precies goed.

W. Bijsterbosch

Waarom kan ik geen meer sterren selecteren?

Uw ervaring

Perfect geholpen door de klantenservice, de chat reageert snel en geeft goede informatie!

Ronald Croon De

Keurig verpakt