2024 beoordelingen

2024 Reviews

Tim Jansen

Pakket is nooit aangekomen. Ik ben er zelf achteraan gegaan, blijkt dat ie ergens op een depot van GLS ligt. Werk aub niet met dit bedrijf! Hele slechte ervaring. Gewoon PostNL gebruiken. Ik weet nu... Pakket is nooit aangekomen. Ik ben er zelf achteraan gegaan, blijkt dat ie ergens op een depot van GLS ligt. Werk aub niet met dit bedrijf! Hele slechte ervaring. Gewoon PostNL gebruiken. Ik weet nu niet hoe en of ik nog de cilinders krijg.

Duidelijke site

Verzending beter regelen

Edward Bosvelt

Betrouwbaar en Selle levering. En kleine fout mijnerzijds werd snel opgelost, waarvoor dank.

Snel en correct.

Eric

Uitstekende service en hele snelle levering. Ik had de verkeerde maten doorgegeven voor 2 cilindersloten en alles heb ik terug kunnen sturen om andere met de goede maten te ontvangen. Echt een... Uitstekende service en hele snelle levering. Ik had de verkeerde maten doorgegeven voor 2 cilindersloten en alles heb ik terug kunnen sturen om andere met de goede maten te ontvangen. Echt een klasse service!

Kwaliteit van de cilindersloten en uitstekende service

Misschien een vaste schets op de cilindersloten pagina om daarmee aan te geven hoe iemand de maten moet opnemen.

Ben Tuinman

Goede informatie op de site, duidelijk, snelle leverimg

Max Hartendorp

Goede kwaliteit en snelle levering

Fijne website

Niks

Jaap jaap

Goed goedkoop snel

Snel

Iets meer duidelijkheid over het opmeten van de cilinders kan voor veel mensen makkelijk zijn .met ern filmpje oid

Uwe Hoffmann

Het was perfect!

Het was alles sterk

Nee

ck

Levering tijd redelijk ok ..

prijs

sloten werken niet met sleutel erin wat wel aangegeven had. .

Martijn Koppen

Duidelijke informatie op de website en snelle levering

Snelle levering. Ik had twee cilindersloten besteld met extra sleutels (voor 15.00 uur). Dit werd de volgende dag om 9.15 uur al geleverd.

Arien Kruijt

Zeer snel en service gericht

Persoonlijke aandacht voor bestellingen

Eigenlijk geen.....