Zowel via de website als telefonisch zeer goede info over de spiegelkasten

Alles is correct afgehandeld. Alle toezeggingen klopten.

John

Fantastisch goed geholpen door Patrick nadat mijn spiegel een beschadiging aan de hoek had.
Onmiddellijk is een nieuwe spiegel afgestuurd, dank hiervoor.

Klantvriendelijkheid aan de telefoon en snelle afhandeling.

Ton van Ommen

Website is helder en kostprijs is direkt te zien als opties zijn ingevoerd. Op vragen die we hadden hebben we goed advies gekregen. Product werd binnen geplande levertijd bezorgd. Vooraf via email...

Betrouwbaar, snelle levering, goede service en mooie kwaliteit

Geweldig! Goede service en prachtige kwaliteit

Alles kun je zelf op maat bestellen

benny peeters

Zeer goede dienst na verkoop

dit bedrijf is zeer klantvriendelijk bij een probleem onmiddelijk verzorgd en opgelost

benny peeters

Beste ervaring ooit met een bedrijf een uitstekende service

Ray

We hebben een spiegelkast gekocht, voordat we de spiegelkast hebben besteld, zijn we eerst in de showroom gaan kijken en hebben ons laten informeren.

We zijn prettig geadviseerd in de showroom (de mannen op de foto die op de site staat werken er ook echt - geen fotomodellen).
Kwaliteit van de spiegelkast is erg goed.
Optie genomen op de bluetooth speaker set die ook in de showroom is gedemonstreerd. De speakers zitten aan de onderkant van de kast gemonteerd. Bij andere spiegelkasten heb ik gezien dat de speakers soms wel eens aan de bovenkant zit, iets wat niet mijn voorkeur heeft omdat hierdoor eerder stof in het speakerdeel kan binnendringen dan nu het geval is aangezien ze aan de onderkant zitten.
De kast is erg goed verpakt geleverd en was eenvoudig te monteren.

Monica S.

Goede ervaring, behulpzame, attente medewerkers die moeite doen om je te informeren en te helpen bij je keuze.

Behulpzame medewerkers, duidelijke website, kleine maar nette en complete showroom, snelle communicatie, bestelling was zelfs eerder dan verwacht, wat bij ons heel goed uitkwam qua planning.

Kees

Vlotte levering. Duidelijke afspraken en instructie. De spiegelkast was goed verpakt. Niets dan lof.

Kwalitatief goed product. Men besteed ook veel aandacht aan het transport.
Ik ben heel tevreden.

Rebecca