Ronald Schneider

Supersnelle levering en prachtige kwaliteit.

Thomas van der Kroft

Alles prima verpakt en geleverd, top

Gijs

Prettig

Service

Wim Harting

Snel geregeld via website

Michael

Goede service

van den Berg

Goed persoonlijk contact. Er ging wat mis met de levering en ik ben toen heel proactief benaderd om het op te lossen. Zo heb ik de hele tijd alle vertrouwen gehad dat het goed zou komen. Het werd... Goed persoonlijk contact. Er ging wat mis met de levering en ik ben toen heel proactief benaderd om het op te lossen. Zo heb ik de hele tijd alle vertrouwen gehad dat het goed zou komen. Het werd ook snel opgelost.

Reactie Designspiegels.nl:

Hartelijk dank voor uw mooie review. Heel erg blij met uw mooie woorden. We doen ons best om zo goed mogelijk met onze klanten mee te denken.
Heel veel plezier met uw mooie spiegelkast
Gr...
Heel veel plezier met uw mooie spiegelkast
Gr team Designspiegels.nl

Mnrk

Keurig bedrijf en mooie spiegel!

Dank u wel :)
Wij zijn blij met uw review.
Groet, team De Spiegelfabriek

Zeer tevreden en duidelijke communicatie

P

Nooit meer! Product werd kapot geleverd!

Reactie Designspiegels.nl:

Hartelijk dank voor uw review.
Hartelijk dank voor uw review.
Met betrekking tot de non-conformiteit willen wij u informeren dat de spiegel voor verzending gecontroleerd is. Vervolgens is de spiegel in verband met de grootte met een gespecialiseerd transportbedrijf (Van de Hoef Logistiek) bij u bezorgd. Zowel de chauffeur als u heeft geen schade aan de verpakking geconstateerd. Dit hebben wij tevens kunnen verifiëren aan de hand van foto’s die zijn gemaakt door de chauffeur. Ons inziens is de schade dus ontstaan nadat de spiegel is bezorgd.
We vragen onze klanten altijd vriendelijk om de spiegel voor montage te controleren, juist om discussies zoals deze te voorkomen. Dit vermelden wij in een email, in de track en trace, het staat op een A4 sticker op de buitendoos, het staat op een sticker aan de voorzijde van de spiegel en het staat op een rode verzegeling welke wij over de ophanggaten plakken.
U geeft duidelijk aan dat de spiegel niet opgehangen is geweest of niet gepoogd is op te hangen. Wij vragen ons heel sterk af, en dat is een understatement, of deze informatie klopt, omdat de rode zegel van de ophanggaten is verwijderd, het achterframe rondom de ophanggaten krassen heeft welke zijn ontstaan door de schroeven in de muur en u wilt geen foto’s overleggen van de bevestigingsmaterialen. Kortom, er wordt geen eerlijke, open kaart gespeeld en dat vinden wij bijzonder opmerkelijk en jammer. Dit zijn duidelijke signalen die ons oordeel onderschrijven.
Als wij het bovenstaande bij elkaar optellen dan kunnen wij niet anders dan tot de conclusie komen dat wij niet aansprakelijk kunnen worden gesteld voor de ontstane schade aan 1 van de hoeken van de spiegel. Omdat we deze situatie erg vervelend vinden, hebben we reeds uit coulance een nette korting aangeboden. Wij willen die korting ophogen tot 50% over het aankoopbedrag, maar dan vinden wij dat wij vanuit onze kant er alles aan hebben gedaan om de klant te helpen. Dit aanbod heeft u inmiddels ook ontvangen echter bent u daar niet op ingegaan. Mocht u dat alsnog willen dan kunt u altijd contact met ons opnemen.
Team De Spiegelfabriek.

Jaco Reedijk