joosten

Goede service en klantvriendelijk.

Snelle levering en goed product.

Rianne

Stickers die ik besteld heb, plakken slecht.

Goed dat jullie om feedback vragen. Website is overzichtelijk.

Reactie Depostergigant.nl:

Beste riannetekaat.nl, vervelend om te horen dat de vloerstickers niet plakken.
U had ook even contact met ons kunnen opnemen maar dat heeft u helaas niet gedaan!

Easy Letters

Betrouwbaar, afspraken kloppen. Kwaliteit is prima.

Levertijden volgens afspraak

LaserOntwerp

Goede en snelle service, top kwaliteit in kleuren bedrukken

De print is prachtig gedrukt en de kleuren zijn identiek met wat ik heb aangeleverd. De kleuren knallen van het doek. De service is goed en snel. Ze denken graag mee en komen met goede oplossingen.

Sixmedia

TOPPERS

Goede kwaliteit en snelle levering

Nailsdo

Echt heel goeie ervaring !!!!!!!

Mooi scherp afgedrukt en snelle levering.

Happypicture

Goede kwaliteit en ook nog eens goedkoop

Kwaliteit

Boomkwekerij Gebr. Van den Berk BV

Goed geadviseerd, tijdig geleverd.

goed te bereiken, ook telefonisch

Bernjan Aalberts

Fijn bedrijf, heeft me erg goed geholpen met een aantal dranghekdoeken. Er waren een paar schoonheidsfoutjes in de producten bij levering, dit is direct rechtgezet en met spoed zijn er nieuwe... Fijn bedrijf, heeft me erg goed geholpen met een aantal dranghekdoeken. Er waren een paar schoonheidsfoutjes in de producten bij levering, dit is direct rechtgezet en met spoed zijn er nieuwe gestuurd. Heel fijn!

Denken mee, communiceren snel, handelen snel.

Switch on Time Infra BV

Mooi product, snel geleverd !

Als je belt wordt je meteen te woord gestaan en goed geholpen. Doeken worden snel geleverd en zijn gewoon goed. We hebben bij dit bedrijf meerdere keren spandoeken besteld en steeds zijn we blij met... Als je belt wordt je meteen te woord gestaan en goed geholpen. Doeken worden snel geleverd en zijn gewoon goed. We hebben bij dit bedrijf meerdere keren spandoeken besteld en steeds zijn we blij met het eindresultaat.