Anke Dankaart

Goed en snel geleverd

horlogeband is gunstig geprijsd

Theo van Willigenburg

Doen wat ze zeggen

Snel redelijke kwaliteit.Wel wat duur

Christine innemee

Prima bandjes voor een mooi prijsje

Veel keuze en snel geleverd

Marcel Kocks

Meer dan prima. Correct en alles klopt!

Duidelijkheid, mooie website

maarten elshove

Matig. ik heb een bandje voor een iwc spitfire besteld maar is niet gelijk aan het origineel. ene deel langer andere deel korter. daardoor is het uiteinde te kort en valt het niet onder de 2... Matig. ik heb een bandje voor een iwc spitfire besteld maar is niet gelijk aan het origineel. ene deel langer andere deel korter. daardoor is het uiteinde te kort en valt het niet onder de 2 bandjes. jammer. of heb ik verkeerde besteld??

communicatie en verzending

Reactie DeHorlogebandenspecialist.nl:

Voor IWC hebben wij verschillende lengtes in de collectie. De lengtes per deel staan aangegeven bij de eigenschappen van de band op onze site. U kunt het beste kontakt met ons opnemen met het... Voor IWC hebben wij verschillende lengtes in de collectie. De lengtes per deel staan aangegeven bij de eigenschappen van de band op onze site. U kunt het beste kontakt met ons opnemen met het ordernummer en de lengte die u nodig heeft. Wij kunnen de bestelling dan voor u omruilen.

antoon

Helemaal in orde

bandje volgens afspraak geleverd

Filiep

Al lang op zoek naar nieuwe horlogeband . Deze site gevonden op internet. Zeer goede uitleg volgens het merk van je uurwerk. Gemakkelijk om het bestellen en te betalen. Na 3 dagen lag het pakje al... Al lang op zoek naar nieuwe horlogeband . Deze site gevonden op internet. Zeer goede uitleg volgens het merk van je uurwerk. Gemakkelijk om het bestellen en te betalen. Na 3 dagen lag het pakje al in mijn brievenbus. De horlogeband past perfect en is van hoogstand kwaliteit .Een aanrader.

Gemakkelijk, nauwkeurig uitgelegd, veelzijdig producten, veilig betalen en snel bij u thuis.

Petra Habraken

Prima geregeld allemaal

Snel en groot assortiment horlogebandjes

Kathelijne

Goede service!