Peter Charité

Fruitmandje besteld , de volgende avond al geleverd!

Michael

Mooie website

Reactie DeBloemist.nl:

Hartelijk dank voor uw positieve feedback.
Wat betreft het verbeterpuntje, u heeft gekozen voor een middag/avond levering.
Onze bezorgdienst heeft de bloemen bezorgd binnen de door u...
Hartelijk dank voor uw positieve feedback.
Wat betreft het verbeterpuntje, u heeft gekozen voor een middag/avond levering.
Onze bezorgdienst heeft de bloemen bezorgd binnen de door u opgegeven voorkeur.
Op het tijdstip van bestellen had u ook de mogelijkheid om te kiezen voor een overdag en zelfs voor een ochtend levering een van deze opties had achteraf misschien beter geweest.
Fleurige groet,
Team deBloemist.nl

Veera Levitsky

We vonden het erg leuk, snel en specifiek

Durinck Verwiel Osullivan

Slecht 4x contact gehad over een bos bloemen die is besteld maar totaal iets anders geleverd
foto's bijgevoegd maar ze blijven bij hun standpunt dat het goed is

Bedankt voor uw beoordeling,
We hebben u direct aangeboden dit passend op te lossen, echter heeft u daar niet op gereageerd en geeft u de voorkeur aan het plaatsen van reviews.
We werken...
Bedankt voor uw beoordeling,
We werken met een levend product, afhankelijk van de beschikbaarheid en voorraad kan een boeket iets afwijken. Mocht een boeket alsnog niet helemaal naar de verwachting zijn dan proberen wij dit op te lossen.
Het geleverde boeket week iets af, niet de kleur maar wel de samenstelling van de bloemen. We hebben daarom aangeboden een nieuw boeket te bezorgen.

Duman

Geen goeie ervaring

Reactie DeBloemist.nl:

Hartelijk dank voor uw beoordeling, we hebben hierover inmiddels contact met u gehad.
U gaf aan dat de fruitmand prima was van kwaliteit maar dat op de website een bruine mand staat als ondergrond en niet de lichtgekleurde die geleverd is.
Het klopt dat er een andere ondergrond is gebruikt, helaas is het momenteel lastig om bestelde producten op tijd binnen te krijgen. Omdat de bruine mand nog niet binnen was hebben we een vergelijkbare licht gekleurde mand gebruikt. Uiteraard van de zelfde maat en met even veel fruit, wij vonden de mand niet dusdanig afwijken dat we het nodig vonden dit vooraf aan u te melden.
Achteraf misschien niet de juiste keuze, onze excuses hiervoor.
Team deBloemist.nl

Anneloes

Ik heb een fruitmand besteld voor mijn vader in het ziekenhuis. Deze is op het juiste moment bezorgd. Het pakket was zoals omschreven, goed gevuld en lekker.