de Jong Hout en Staalhandel

de Jong Hout en Staalhandel Ook benieuwd naar feedback over de webshop de Jong Hout en Staalhandel? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company646
99 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen de Jong Hout en Staalhandel met 9.2/10. Gebaseerd op 646 ervaringen.

Sigarenmagazijn W.J Wigman
Sigarenmagazijn W.J Wigman
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Goed levering en goed matriaal.

Tillux
Tillux

snel en betrouwbaar

Perfect geleverd.

G.J. van Dam
Matig (5/10)
G.J. van Dam

Het bestelproces is duidelijk en goed te gebruiken.

Score voor de Jong Hout en Staalhandel:2.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Nee

Het bestelproces was duidelijk en eenvoudig. de communicatie na de bestelling was echter zeer vaag. er was een product niet geleverd en de nalevering verliep zeer chaotisch.

E. van Veen
Voldoende (6/10)
E. van Veen

Goede communicatie via de mail

Score voor de Jong Hout en Staalhandel:3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Levering was niet compleet. miste een paal die we echt wel nodig hadden. bij toeval konden we die lenen van een buurman die zijn tuin aan het verbouwen was, maar anders hadden we onze uitvoerder dus een keer terug moeten laten komen. pluspunt was wel dat er snel een nalevering kwam.

Natalie Hooiveld
Natalie Hooiveld

Klantvriendelijk, professioneel, uitstekend communicatief naar de klant over de voortgang van de bestelling en transport.
de afspraken die gemaakt worden, komen ze ook na. Goede betaalbare prijzen voor zowel voor mensen met een klein of een groot budget. Snelle levering. Goede producten.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Dit was voor mij de eerste bestelling bij jong hout en staalhandel. uitstekende service en vriendelijke medewerkers. heel professioneel en een goed georganiseerd bedrijf. snelle levering en levering precies op de afgesproken datum en tijd. super geregeld. binnen 2 dagen levering al ontvangen. medewerker van het transportbedrijf ook heel klantvriendelijk en vakkundig. ik zal in de toekomst zeker nog een bestelling bij dit bedrijf plaatsen.

Feuth
Feuth

Super vriendelijke chauffeur die ook nog tijd maakte om met zijn Kooiaap een andere pallet voor me weg te zetten

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Heldere communicatie, snelle levering, duidelijk wanneer de order werd geleverd, keurig binnen het aangegeven tijdvak.

john kisters
john kisters

Snelheid, prijs.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Prima. snelle levering, goede prijs.

J van Schip
Goed (8/10)
J van Schip

afspraak is afspraak werkt

Score voor de Jong Hout en Staalhandel:4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Goede prijs, goede levering.

Harting multidiensten
Harting multidiensten
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Besteld en snel geleverd.

Spijkerboer
Spijkerboer

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Prima. bestelling compleet en op tijd geleverd.

Bedrijfsinformatie

De Jong Hout en Staalhandel BV uit Achterberg is een gerenommeerd bedrijf in diverse hout en staalproducten. Wij beleveren de groothandel, maar ook particulieren, aannemers en zelfstandigen via onze webshop(s).

Bouwstaal en draadmatten is onze grootste activiteit, maar met diverse aanverwante artikelen zijn wij naast de bouwsector ook actief in de groensector. De steigerplanken die vanouds op de steiger en als bekisting werden gebruikt, leveren wij nu ook aan meubelmakers en particulieren!
Adres
Achterbergsestraatweg 130a