Offerte
Medewerkers
Nazorg
Communicatie
9.8/10

Prettige ervaring met snelle en deskundige service.

Snelle service

Zeer klantvriendelijk, innovatief en creatief. Snelle en adequate afhandeling van opdrachten.

Zeer klantvriendelijk (denkt mee met de klant)!

Eric Sloten

Wij werken al jaren samen met De Websmid en zijn erg tevreden met de samenwerking. Hun deskundige adviezen zijn niet bedoeld om snel geld te verdienen maar om ons als klant geld te laten verdienen... Wij werken al jaren samen met De Websmid en zijn erg tevreden met de samenwerking. Hun deskundige adviezen zijn niet bedoeld om snel geld te verdienen maar om ons als klant geld te laten verdienen op internet: met succes. Eerder bouwden zij alleen websites en webshops maar nu doen zo ook zoekmachine optimalisatie, Adwords en online marketing. Wij hebben ons hele pakket bij hen ondergebracht en zijn daar blij mee.

Goede adviezen, niet uit op snel geld maar willen juist ons als klant geld laten verdienen op internet.

Ze zijn soms wel druk.

Gido

Snelle hulp, altijd bereikbaar en verstand van zaken!

Vriendelijk, levert kwaliteit, bied snel hulp, denkt mee

Met de ontwikkeling van mijn bedrijf in de loop der jaren ontwikkelde De Websmid mee. Een nieuw idee werkt hij uit maar zal hij eerst t.a.v. de website ook kritisch tegen het licht houden. Zijn... Met de ontwikkeling van mijn bedrijf in de loop der jaren ontwikkelde De Websmid mee. Een nieuw idee werkt hij uit maar zal hij eerst t.a.v. de website ook kritisch tegen het licht houden. Zijn adviezen zijn zeer waardevol.

Snel, to the point, meedenkend, vriendelijk, betrouwbaar.

Cabrio partner

Zeer vriendelijk , adequaat en professioneel.
Duidelijk waarneembare omzetstijging door nieuwe website.

Reeds hierboven genoemd .

Bart Beydals / Relais la Fleur EIRL

Zeer terdege en accuraat, alsmede "on the job" maw men zit er bovenop. Geen moeite teveel. De medewerkers van De Websmid denken ten alle tijde mee naar het zoeken van de meest optimale oplossing... Zeer terdege en accuraat, alsmede "on the job" maw men zit er bovenop. Geen moeite teveel. De medewerkers van De Websmid denken ten alle tijde mee naar het zoeken van de meest optimale oplossing voor digitale en informaticale vraagstukken. Ik zou De Websmid direct aanbevelen bij mijn relaties, vrienden en/of kennissen.

Hoge reactiesnelheid
Prijs/kwaliteit verhouding
Bereikbaarheid
Deskundigheid

Geen bijzonderheden

Smartjehuren.nl

Top bedrijf : altijd berijkbaar voor alles een oplosing !