Tom

Zeer gespecialiseerde voedingsproducten voor mijn olijfboom en van hoge kwaliteit. Snel besteld en supersnel geleverd.

Kwaliteit van assortiment

Jen

Snelle levering. Had wel prettig gevonden Als uitleg over wat en hoe mbt meststoffen uitgeprint in de doos meegestuurd was. Heb Palm en Olijf pakket besteld, bleek eigenlijk zelfde met alleen een... Snelle levering. Had wel prettig gevonden Als uitleg over wat en hoe mbt meststoffen uitgeprint in de doos meegestuurd was. Heb Palm en Olijf pakket besteld, bleek eigenlijk zelfde met alleen een flesje pokon voor palm als verschil. Was mij niet helemaal duidelijk dat dat zo zou zijn.
Nu afwachten hoe planten op hun behandeling reageren

Uitleg op de site

Ester

Komt zijn afspraken na. Snelle levering

Goede spullen

Focko visser

Positief snelle levering en telefonisch goed bereikbaar
Aanbeveling doe een bijsluiter hoe je de bak moet vullen en misschien levering van een waterstop
Hierdoor blijft er water achter ik...
Positief snelle levering en telefonisch goed bereikbaar
Hierdoor blijft er water achter ik bak wat handig is bij droogte

Markt conforme prijs direct levering

Keijzer

Goede service

Snelle verzending

Marian

Ruim assortiment maar wel erg duur

Ruim assortiment

Helma

duidelijke beschrijving

Sven

Heel goed

Duidelijke website, goede verpakking en snelle levering

Groen

2 x voedingpakket olijfboom besteld

Onze olijfboom staat vol in het blad en is gezond met deze plantenvoeding. Snelle levering van de producten

Y. van Kampen

Verzending van de artikelen met post.nl leverde problemen op

Snelle reactie per mail en snel handelen van de Olijfgaard Shop zorgde ervoor dat de producten toch vlot geleverd werden