Aims Real Estate

Positief!

Goede communicatie

De website oogt chaotisch door geen duidelijke kaders

Wagner

Mirjam

Prima ervaring

Ramona

Snelle levering, prima kwaliteit

Product had iets beter verpakt kunnen worden

Reinders

Slecht, niet klantvriendelijk, verkeerde product geleverd

Na aankoop van mijn product, blijkt de verkeerde kleur te zijn geleverd! Ik heb specifiek gezocht naar deze kleur op internet en kwam bij jullie uit op de website. Na ontvangst blijk ik alsnog de... Na aankoop van mijn product, blijkt de verkeerde kleur te zijn geleverd! Ik heb specifiek gezocht naar deze kleur op internet en kwam bij jullie uit op de website. Na ontvangst blijk ik alsnog de hond te hebben ontvangen met een blauwe halsband en niet de rode halsband. (Ook ziet de hond er anders uit, de ogen verschillen nogal. De hond met de blauwe halsband heeft sterren en is stoer jongensachtig, de hond met de rode halsband kijkt veel liever is meisjesachtig) De hond met de blauwe halsband had ik anders ook hier in de omgeving kunnen kopen, dan had ik deze niet besteld via de webshop. Daarna gelijk contact met jullie opgenomen, en inderdaad er was ooit een hond met de rode halsband, maar dit heeft de leverancier veranderd. Volgens jullie ligt de fout bij de leverancier!!! Na mijn mening, ligt de fout bij jullie en is het jullie taak om een foto aan te passen op de website van het goede product. Ik mocht de hond met blauwe halsband uiteraard terug sturen, maar dan zijn de retourkosten wel voor mezelf. Nou dat is mooi, jullie maken een fout en ik moet er voor betalen??? Via de telefoon krijg ik te horen, dat ze niks kunnen doen, want het is dezelfde hond, maar de leverancier heeft een fout gemaakt, en ja kinderen vinden het ook niet erg of het nu rood of blauw is!! En als ze voor elk product wat veranderd van kleur een andere foto moeten aanpassen, dan hebben ze daar een dagtaak aan....na mijn mening is dat dan ook jullie werk als je een webshop wilt runnen.
Via de leverancier heb ik contact gezocht en ook hier geven ze aan dat jullie de foto kunnen opvragen en deze kunnen aanpassen, dat is jullie werk! Of had er bij vermeld dat het in 2 kleuren geleverd kan worden. Dan had ik van te voren geïnformeerd en deze hond niet besteld!! Met als antwoord, dan had je naar de winkel moeten komen....vooral zelf geen fout toegeven en oplossen! Oplossend gericht is deze webshop in ieder geval niet.
Ik ben totaal niet van een review schrijven, maar dit wilde ik nu wel even kwijt!

Reactie De Grote Speelgoedwinkel:

We vinden het erg jammer dat je niet tevreden bent over het product. We hebben wel het goede product naar je opgestuurd. Tegenwoordig heeft het hondje alleen een blauw halsbandje. Wij wisten niet... We vinden het erg jammer dat je niet tevreden bent over het product. We hebben wel het goede product naar je opgestuurd. Tegenwoordig heeft het hondje alleen een blauw halsbandje. Wij wisten niet van de verandering van halsbandjes af, en het hondje werkt er niet anders om. Uiteraard mag je het hondje aan ons terug sturen, dan krijg je het geld terug.

Ahmef

Goef

Hans

Prima verpakt, snel bezorgd, goed op de hoogte gehouden

Goed spul

Evelien van den Hoek