Klantenservice
Snelheid bezorging

Maureen

Mooi aanbod, uitstekende service en snelle verzending.

Nicky

Snel en correct geleverd

Lydia

Na het bestellen van het pakketje kreeg ik goede informatie over waar mijn bestelling was. De communicatie was duidelijk en mijn bestelling is goed aangekomen.

Anne Marie De Vos

Leuke natuurlijke producten altijd snelle levering

Nita ockers

Altijd super geregeld volgende dag in huis.

A

Snelle service huidige bestelling. Toen er iets mis ging met de bestelling vanwege beleid wissel van de leverancier werd hier direct op ingespeeld en werd ik snel en goed geholpen. Bedankt!

marinadeluyck@gmail.com

Goede producten

Mieke Brink

Prima levering maar website werkte niet goed bij bestellen. Ik kon maar niet 2 dezelfde producten aanklikken, heel vreemd. Aantal keren geprobeerd. Wilde 2 dezelfde geuren Suit matters deo blikjes... Prima levering maar website werkte niet goed bij bestellen. Ik kon maar niet 2 dezelfde producten aanklikken, heel vreemd. Aantal keren geprobeerd. Wilde 2 dezelfde geuren Suit matters deo blikjes maar lukte alleen om verschillende geuren te bestellen. Vervelend.

Reactie De Groene Drogist:

Hoi Mieke, je kan alleen producten in je mandje doen die we op voorraad hebben, als je niet 2 dezelfde producten kan bestellen is de voorraad niet voldoende en wordt bovenaan in je winkelmandje de... Hoi Mieke, je kan alleen producten in je mandje doen die we op voorraad hebben, als je niet 2 dezelfde producten kan bestellen is de voorraad niet voldoende en wordt bovenaan in je winkelmandje de melding "Helaas is dit product niet (voldoende) op voorraad" getoond. Je kan in zo een geval altijd even contact opnemen, dan kijken we even voor je wanneer de producten weer binnenkomen...:-)

Sophie

Fijne groene webshop met mooie kwaliteitsprodukten