Ria Schrijvers

Er was een steen door mijn ruit gegooid. Binnen 3 uur had ik een noodvoorziening.
Mij werd toegezegd dat het 2 weken zou duren voor de definitieve kwam. Toen ik daar 3 weken later over belde zei de medewerkster dat de glaszetters wel vaker zomaar wat zeiden. Dat vond ik erg onvriendelijk.

De glaszetters waren beiden erg vriendelijk, alleen heb ik één schroef nog verder in moeten draaien bij de definitieve ruit. Waarschijnlijk vergeten. Misschien even met de hand er langs de volgende... De glaszetters waren beiden erg vriendelijk, alleen heb ik één schroef nog verder in moeten draaien bij de definitieve ruit. Waarschijnlijk vergeten. Misschien even met de hand er langs de volgende keer.

Bolwerk

Goede ervaring. Na aanvraag voor vervanging van de ruit van de voordeur werd er gelijk contact met mij opgenomen en een afspraak gemaakt om in te meten. Daarna werd de ruit al snel geplaatst.

Dichterbij

Netjes

Erg netjesven werkt zo als het hoort

W.Giliam

Super netjes gewerkt,snel en vakkundig,vriendelijke mensen.

Nette werkwijze en nette mensen.

Bouwvereniging oss

Er werd vlot en accuraat gewerkt. Werknemers waren vriendelijk en correct

E.

Snel geregeld! Glas vakkundig gezet.
Mijn voordeur ziet er weer keurig uit!

Vriendelijk personeel, goede voorlichting en prima resultaat!

Niels

Ik werd vanmorgen op een fietszone in Nijmegen bijna van de fiets gereden door een van jullie bussen.
Toen ik erachter reed rook ik een behoorlijke wietlucht en eea werd bevestigd toen ik langszij kwam en de bijrijder doodleuk met een joint in zijn hand zat.
Drugsgebruik in het verkeer tijdens werktijd en dergelijk rijgedrag hoort niet bij het soort personeel dat ik zou willen hebben voor mijn bedrijf.

Reactie De Glasambulance:

Ik ben hier direct achteraan gegaan en inderdaad dit is gebeurd.
De monteur heeft het opgebiecht en daarop heb direct passende maatregelen genomen.
Wij als bedrijf zijn ook van mening dat...
Ik ben hier direct achteraan gegaan en inderdaad dit is gebeurd.
Wij als bedrijf zijn ook van mening dat drank en drugs niet in het verkeer en op het werk thuis horen.
Hartelijk dank voor uw reactie.
John Brom
Directeur
PS wilt u u ons mailen wat uw adres is ? We willen graag een kleine attentie komen afgeven.

HJPM van Nielen

Prima snel en zorgvuldig

Dubbers Advies

Goed, afspraak nagekomen.

Kraan was overbodig. Beter van te voren beoordelen.