E.Sokolowski

Ps3 laser was defect en de site gaf keurig aan welke ik moest nemen

Beschrijf hier uw ervaring:

Laser kwam goed verpakt binnen,het omzetten was eerst even wat gepuzzel maar met YouTube en wat geduld kom je een heel eind.jammet dat de psp Docter geen filmpjes heeft met uitleg hoe iets... Laser kwam goed verpakt binnen,het omzetten was eerst even wat gepuzzel maar met YouTube en wat geduld kom je een heel eind.jammet dat de psp Docter geen filmpjes heeft met uitleg hoe iets gerepareerd kan worden. Maar het product voldoet en is goed.

Peter

Top

Beschrijf hier uw ervaring:

Alles was op tijd en werkte prima

King Jullien

Beschrijf hier uw ervaring:

snelle levering van producten, jammer dat de joycon straps uitverkocht waren maar voor de rest een aanrader

Wouter

Prima service en bereikbaarheid is goed.

Beschrijf hier uw ervaring:

Onderdeel besteld voor switch. Was op voorraad en kon dezelfde dag opgehaald worden.

Nikkei

Prima service!

Beschrijf hier uw ervaring:

Aankoop precies zoals beschreven en voldoet aan verwachting. Goed verpakt en op tijd geleverd.

Kevin van de Laar

Ik had een oplader en SD kaart adapter nodig voor mijn PSP en na een goede eerste ervaring met het kopen van een Vita oplader kabel een paar jaar terug, toch weer besteld bij De pspdokter voor de... Ik had een oplader en SD kaart adapter nodig voor mijn PSP en na een goede eerste ervaring met het kopen van een Vita oplader kabel een paar jaar terug, toch weer besteld bij De pspdokter voor de goede service :)

Beschrijf hier uw ervaring:

Nu de 2de keer dat ik iets bij De pspdokter bestel (had een oplader en een sd kaart adapter voor mijn PSP nodig) en ben nog steeds zeer tevreden met de service! Goede prijzen en het wordt snel... Nu de 2de keer dat ik iets bij De pspdokter bestel (had een oplader en een sd kaart adapter voor mijn PSP nodig) en ben nog steeds zeer tevreden met de service! Goede prijzen en het wordt snel verzonden.

Patrick

Ok

Karel

Perfect

Beschrijf hier uw ervaring:

Prima service, snel geleverd, duidelijke website.

Andre

UItstekend

Beschrijf hier uw ervaring:

Ik ben al meerdere keren bij deze vakman geweest voor verschillende soorten storingen en onderhoud momenten aan ps 4 en 5 consoles. Verbazingwekkende kennis van de apparaten die hij repareert, en... Ik ben al meerdere keren bij deze vakman geweest voor verschillende soorten storingen en onderhoud momenten aan ps 4 en 5 consoles. Verbazingwekkende kennis van de apparaten die hij repareert, en niet alleen complete onderdelen uitwisselen , maar echt nog op component niveau . Dit alles live mee te maken op een groot scherm, een feest om naar te kijken. Wat mij betreft het voorbeeld van circulaire duurzaamheid op hoog niveau, Diepe buiging voor deze electronica kunstenaar ,die ook nog eens schappelijke prijzen rekent, en verse bonenkoffie schenkt.