andy

Zeer tevreden

Beschrijf hier uw ervaring:

De onderdelen bevonden zich in perfecte staat

R.weyne

Marc

Top

Beschrijf hier uw ervaring:

snelle perfecte levering en.nog extra schroevendraaier erbij gehad

Dirk TR

Gewoon goed

snel verzend .goed materiaal

Bramski

Heel tevreden

Beschrijf hier uw ervaring:

Product was omschreven als gebruikt, maar bij ontvangst van het product was het nauwelijks van nieuw te onderscheiden! Dit was de 2de keer dat ik iets gekocht heb en dat het product meer dan voldoet... Product was omschreven als gebruikt, maar bij ontvangst van het product was het nauwelijks van nieuw te onderscheiden! Dit was de 2de keer dat ik iets gekocht heb en dat het product meer dan voldoet aan de verwachtingen! Hebt u een onderdeel nodig voor uw psp of ps vita? Zoek niet verder en bestel bij pspdokter!

Dun

Erg blij mee

Beschrijf hier uw ervaring:

Mijn psp deed niets meer, psp dokter heeft 'm snel weer aan de praat gekregen.

Alexandra

Topper!

Beschrijf hier uw ervaring:

Mijn XBox One ging niet meer aan. Uiteindelijk bleek er niks aan de hand te zijn en kon de PSP dokter de console opstarten en alles deed. Wel de tijd voor me genomen en niets berekend. Dat is niet... Mijn XBox One ging niet meer aan. Uiteindelijk bleek er niks aan de hand te zijn en kon de PSP dokter de console opstarten en alles deed. Wel de tijd voor me genomen en niets berekend. Dat is niet vanzelfsprekend en heel erg klantvriendelijk!

Mike

Prima product

Geen opm.

Thermomet3r

Geen problemen mee gehad.

Beschrijf hier uw ervaring:

goed up to date gehouden over de voortgang van mijn bestelling.

B. van Bergeijk

Erg tevreden

Beschrijf hier uw ervaring:

Altijd snel geleverd en zodra er iets mis is binnen een dag opgelost. Heel erg fijn om zomaar je eigen apparaten te repareren!!